Nieuwe onderscheiding voor Wasbar
Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde verkochten Wasbar aan Top Brands en richtten de afgelopen maanden twee creatieve bureaus op: De Jongens en Ambassy. Zie ons bericht daarover. Ze blijven wel verbonden aan de al meermaals onderscheiden Wasbar en mochten daarom vrijdag de trofee van Belgium's Best Brand 2015 in ontvangt nemen tijdens het Marketing Congress van STIMA.
Deze onderscheiding van STIMA en De Tijd/L'Echo gaat naar sterke merken van Belgische origine die maximaal vijf jaar oud zijn. De vakjury, onder leiding van Marc Michils (ex-Saatchi & Saatchi, nu directeur van Kom Op Tegen Kanker), selecteerde uit een longlist vijf finalisten. Naast Wasbar waren dat Bel&Bo, Scooore!, Cuberdons Léopold en Newsmonkey.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]