PUB, MediaSpecs en Custom Regie slaan handen in elkaar

PUB - People Unified Around Brands - If it wasn't the end?

Media / News

Slides_MediaSpecs-Pub_2De onmisbaar geworden mediadatabank MediaSpecs, PUB en Custom Regie bleken de voorbije tijd elkaar goed aan te voelen. Geen verrassing dus dat daaruit een partnerschip is ontstaan. Custom Regie, al sinds de herlancering van PUB in juni 2015 de regie van PUB, is voortaan ook de regie van MediaSpecs. Dat platform, opgericht door Bart Kuypers, vertrouwt concreet de commercialisering van de banners op zijn website en van zijn newsletter toe aan Custom Regie. Die newsletter zal overigens wekelijks verschijnen in plaats van maandelijks. Elke maandag krijgen enkele duizenden mediaprofessionals een handig overzicht van de gebeurtenissen van de voorbije week in hun mailbox. “We bereiken met MediaSpecs News en de Newsletter iedereen die professioneel met media bezig is. Door de commercialisering van de reclameruimte via Custom Regie schakelen wij nu een versnelling hoger. Het gecombineerde aanbod met PUB laat aan b2b-adverteerders toe om voortaan alle marketing- en communicatieprofessionals te bereiken met een one-stop-shop formule,” onderstreept Bart Kuypers.
Bij Custom Regie is general manager Thierry Magerman alvast enthousiast: “Al 10 jaar biedt MediaSpecs een professionele databank aan die rijk aan gegevens, duidelijk in gebruik en correct is. Het is het referentieplatform voor de diverse profielen binnen de media. Daarnaast is PUB al meer dan 40 jaar het referentiemedium voor decision makers en van reclamecreatieven in België. Vanuit strategisch oogpunt is het interessant om de b2b-markt in de domeinen marketing, communicatie, creatie en media één gezamenlijk reclame-aanbod voor te schotelen. Naast online campagnes bij PUB en MediaSpecs zijn ook dedicated campaigns mogelijk met een afgelijnd bereik voor jobaanbiedingen of voor het creëren van specifieke content in beide media.”
Voor Philippe Warzée, uitgever-directeur van PUB, is “de complementariteit tussen PUB en MediaSpecs heel duidelijk. Dat deze twee mooie merken samen de markt optrekken, doet me veel plezier.”