Op 19 maart verschijnt het nieuwste en vijfde boek van Joseph Jaffe, een van de meest gegeerde consultants, sprekers en thought leaders op het gebied van innovatie, marketing, nieuwe media en sociale media: ‘Built to Suck: The Inevitable Demise of the Corporation...and How to Save It?’ Daarin stelt Jaffe, auteur van onder meer ‘Flip the Funnel: How to use existing customers to gain new ones’ dat de corporate era waarin we leven snel ten einde zal lopen. De grootste reden? size, size en nog eens size, want dat is volgens hem niet langer een groeistimulator, maar een groeiremmer. Het boek wil een wake-up call zijn voor bedrijven die het nodig hebben.
Op 6 en 7 mei komt de auteur naar België, als gastspreker en gastheer naar een evenement georganiseerd door de BMMA. Inschrijven kan via de website van de BMMA. Met een ticket krijgt u toegang tot een VIP diner, conferentie en lunch.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]