Toenadering tussen Metro en 20 Minutes ?
Media / News
De groep Rossel zet vanaf deze herfst druk op de wereld van de […]
Paul Baeyaert voor eigen rekening
People
Paul Baeyaert, tot maart 2014 ceo van de Brusselse vestiging van Weber Shandwick […]
Facebook als lokaal advertentiemedium
Media / News
Goudengids.be lanceerde deze week een nieuwe tool die Belgische KMO’s de kans moet […]
UEFA shopt bij PepsiCo
Communication / News
PepsiCo's wereldwijde 'flagship'-merken Lay's, Gatorade en Pepsi MAX bundelen hun krachten met de […]
De merken in de mallemolen van de media
Pulsometer
De sterkte van mediaberichten als ankerpunt voor de perceptie van merken. De manier […]
Lielens en Origami drinken Elzaswijn
Crea / News
Het lukte al één keer, dan is een tweede keer zeker het proberen […]
Versterking voor Brussels team van The Oval Office
Crea / News
Drie maanden na de start van haar Brusselse team heeft The Oval Office […]
Coolblue ontdekt televisiereclame
Crea / News
Webwinkel Coolblue zond op 8 juni zijn allereerste tv-spot in Vlaanderen uit. Het snelgroeiende […]