Beter en beter

 
philippe pub
2018 is al halfweg, en toch bevinden we ons allen in een « back-to » mentaliteit. We staan klaar om weer euforisch te zijn over de toekomst. Een nieuwe start! Voor de jongsten onder ons betekent dat een nieuw schooljaar vol uitdagingen, ontdekkingen en nieuwe vriendschappen. Voor schrijvers is september dan weer de ideale gelegenheid om zichzelf te positioneren. En voor bedrijven is het een mooie kans om zich eens in een ander daglicht te plaatsen. De vier laatste maanden van het jaar maken vaak het verschil. Het is het einde van de zomer, het stimulerende seizoen vol wensen, en we zijn op weg naar de winter, die onze inspanningen zal bekronen. Twee hoogtepunten in ons professionele leven.
PUB zag in 2018 hoe Mediaschool een aandeel in zijn kapitaal verwierf en zag bloedbanden worden gecreëerd met CB News, Influencia en Stratégies. We zijn nu op goede weg, dus waarom hier stoppen? Voortaan zullen we ook kunnen vertrouwen op onze Nederlandse broer Adformatie, met wie PUB plannen heeft, zowel redactioneel als wat betreft marketing. Onze twee media zijn heel lang eigendom geweest van Wolters Kluwer. Een hereniging dus, in zekere zin… De wereld verandert en we moeten passen zetten, niet wachten. Daarom organiseert PUB op 25 oktober « Orbit », een evenement dat duurzaamheid in e-influence centraal stelt. Prachtige casestudies en internationale getuigenissen zullen onze ervaring verrijken. En last but not least sloegen ook PUB en MediaSpecs de handen in elkaar.
Tot (voorlopig) slot is Custom Regie, onze regie sinds de herlancering van PUB in juni 2015, nu ook die van MediaSpecs. Het online platform gecreëerd door Bart Kuypers betreedt dus voortaan samen met Pub.be de reclamemarkt. Zo, een nieuwe start zoals ik die graag heb. What else?
Philippe Warzée