Groeiplannen Mediaplus overtuigen Evy Jansen

News / People

 

Evy_Jansen

Evy Jansen


Mediaplus, het mediabureau van Serviceplan, investeert nog wat meer in zijn expertise door een nieuwe rol te creëren, die van Djuna Deleyn als media researcher, en door zijn team te versterken met een nieuwe hybrid channel planner met de aankomst van Evy Jansen.
Djuna Deleyn

Djuna Deleyn


Djuna Deleyn verandert van koers binnen Mediaplus. Waar ze voorheen de mediaplannen verzorgde als hybrid channel account zal ze nu dus de rol van media researcher implementeren. De kracht van het researchteam van de internationale groep zal dan gecombineerd worden met lokaal onderzoek. Hiermee versterkt Mediaplus zijn mediateam zodat de keuzes binnen de mediamix, zowel online als offline, nog beter onderbouwd kunnen worden. Evy Jansen versterkt Mediaplus door haar passie voor de media ten dienste van de klanten van het bureau te stellen.  Evy Jansen is al enkele jaren actief in de media. Ze was tot voor kort inbound sales executive bij Sanoma. Mediaplus bevestigt aldus zijn positie als een geïntegreerd bureau tot het creëren van campagnes volgens een aanpak gebaseerd op de onafhankelijkheid van de consultancy, de performantie en de constante meting van de resultaten. Het bureau telt een twintigtal actieve experts in alle media die vandaag beschikbaar zijn, variërend van audiovisueel, tot search of social media.