Iedereen is uniek voor Secondfloor en BENU

Crea / News

Op verzoek van haar klant Lloydspharma, een van de grootste apotheeknetwerken van België, heeft Secondfloor een complete rebranding campagne voor de keten ontworpen.

Lloydspharma is vorig jaar overgenomen door de Duitse Phenix groep en neemt nu een nieuwe internationale merknaam aan: BENU. Een kans voor het bureau om het nieuwe merk te lanceren en een nieuwe merkbelofte neer te zetten.

De campagne ontvouwt zich door middel van een portrettengalerij die het BENU-patiëntenbestand in beeld brengt en de uniciteit van ieder van ons benadrukt. En juist omdat elke patiënt uniek is, verdienen ze een even unieke behandeling, ondersteuning en advies die BENU en zijn teams in hun apotheken bieden.

De campagne, die gebruik maakt van print, POS en digitale media, wordt van regio tot regio uitgerold naarmate de apotheken een nieuwe naam krijgen. Gedurende het hele jaar zal de campagne het nieuwe BENU-merk en de nieuwe belofte uitdragen.

Credits: 

Client: Lloydspharma 
Contacts: S.Declerck
Agence: secondfloor
Accounting: Anaïs Lavie, Olivier Bialek
Strategy: Alain Frisson, Celia Celini
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation: Eric Vandamme, Pierre Urbaniak
Copy: Bart Van Goethem, Pierre Urbaniak
Graphic Design: JYL
Photographer & Film Director: Denia Zerouali