WebversionWebversionForwardWebversion

Mag ik u kussen? Sensoa en Bridgeneers lanceren campagne over consent

Echt onoverkomelijk is het niet: toestemming vragen aan je seksuele partner alvorens toenadering […]

PUB4SCHOOLS

EACA brengt een pan-Europese jury samen voor #Campaign4Good

De European Association of Communications Agencies (EACA) heeft de samenstelling bekendgemaakt van de […]

[ Read More... ]

AI in influencer marketing: een Stellar Tech-enquête over vijf markten

In 2025 maakt artificiële intelligentie (AI) definitief deel uit van het dagelijks werk […]

[ Read More... ]

Belgisch voetbaltalent schittert in Europa én bij u thuis, dankzij Proximus en SILK

Met de nieuwe Pickx Sports-campagne viert Proximus het Belgische talent dat vandaag overal […]

[ Read More... ]

ChatGPT of Copilot vaak onbetrouwbaar als nieuwsbron

AI-assistenten zoals ChatGPT, Copilot, Gemini of Perplexity geven in bijna de helft van […]

[ Read More... ]

Analyse van deinfluencing: nee wordt het nieuwe ja in marketing

Nadia Steils, geassocieerd professor marketing, en Mathilde Bwenge, onderzoeksstagiaire marketing aan HEC Liège-ULiège, […]

[ Read More... ]

TikTok: het algoritme dat de mentale gezondheid van jongeren in gevaar brengt

Achter het ogenschijnlijk onschuldige entertainment van TikTok schuilt een ernstig gevaar voor jongeren. […]

[ Read More... ]

Student lanceert SnakLab, een videomerk gericht op jongeren

SnakLab, het nieuwe videomerk binnen het platform Student.be, focust op korte, krachtige video’s […]

[ Read More... ]

Ook Mediahuis geeft jongeren (tijdelijk) gratis toegang tot online kranten

Nadat DPG Media midden oktober gratis studentenabonnementen op De Morgen en HLN lanceerde, […]

[ Read More... ]

Van smartphone tot fietslicht met DVV en Happiness

De komst van het winteruur voorspelt donkere ochtenden voor jongeren die naar school […]

[ Read More... ]

PODCASTS

Team Talk Radio met Abulic en FamousGrey: op zoek naar de juiste match tussen merk en content creator

Zeg niet langer “influencer” maar “content creator” tegen die iemand die online content […]

[ Read More... ]

{Podcast} Dries De bruyn over jongeren, reclame en de toffe tante van CM

Jongeren komen online dagelijks in contact met informatie. Dat blijkt ook uit cijfers […]

[ Read More... ]

{PODCAST} Peter Ampe over mentaal welzijn en Voices of our Industry

In België voelt 1 op de 3 mensen zich slecht in zijn vel. Sterker […]

[ Read More... ]

Ontdek het nieuwe PUB Magazine!