|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
News |
|
|
|
De Effie Awards Europe 2025, georganiseerd op 10 december in Brussel, hebben opnieuw […] |
[ Read More... ] |
|
|
Twaalf opvallende campagnes, geselecteerd uit 131 inzendingen, zijn bekroond met een ACT Care […] |
[ Read More... ] |
|
|
Partner content |
|
|
|
{PARTNER CONTENT} Consumenten scrollen dagelijks uren door TikTok, Instagram en YouTube. En vooral Gen […] |
[ Read More... ] |
|
|
Media |
|
|
|
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft opnieuw een Whitebook uitgebracht, […] |
[ Read More... ] |
|
|
Ads&Data Brand Studio introduceert een nieuw branded contentaanbod waarbij verticale, social-first video de […] |
[ Read More... ] |
|
|
De Belgische reclamemarkt evolueert razendsnel. Lokale mediabedrijven staan sterk door samen te werken […] |
[ Read More... ] |
|
|
Crea |
|
|
|
Brussels Motor Show is één van de belangrijkste periodes voor automerken en dat […] |
[ Read More... ] |
|
|
mortierbrigade bedacht voor Come a casa een wedstrijd die kadert in hun merkplatform […] |
[ Read More... ] |
|
|
Awards |
|
|
|
De avond van 9 december stond in het teken van het XR Awards-gala, […] |
[ Read More... ] |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |