WebversionWebversionForwardWebversion
PUB
FacebookInstagramLinkedInTwitterYouTube

ACT Care Awards: en de winnaars zijn...

Twaalf opvallende campagnes, geselecteerd uit 131 inzendingen, zijn bekroond met een ACT Care […]

Media

Play zorgt voor konvooi aan januaritoppers

Januari, de maand van onrealistische voornemens en donkere dagen, maar vooral ook de […]

[ Read More... ]

TIME lanceert Franse editie: TIME France verschijnt eind 2025

Het iconische magazine TIME, opgericht in 1923, breidt uit met een Franse editie: […]

[ Read More... ]

People

Nieuwe leiderschapsstructuur voor Omnicom Media in België

Karel Goethals is benoemd tot CEO van Omnicom Media Belgium. In deze rol […]

[ Read More... ]

Bridgeneers haalt Ruben Ceuppens binnen als team lead campaign

Het Leuvense communicatiebureau Bridgeneers was op zoek naar een digital marketeer om de […]

[ Read More... ]

Crea

Kiezen is winnen met BMW en Serviceplan tijdens het Autosalon

BMW Belux lanceert The Marcom Engine, aangestuurd door Serviceplan Group, een keuzebepalende campagne […]

[ Read More... ]

We Are Digital en Cera kletsen met vennoten in nieuwe contentcampagne

Marketingbureau We Are Digital, onderdeel van de Propaganda Group, ontwikkelde voor Cera een […]

[ Read More... ]

Een stukje België in de lucht met Waltson Chips, Brussels Airlines en Artex

Het merk Waltson Chips staat voor ambachtelijke aardappelchips uit Staden, gemaakt door de familie Debeuckelaere, […]

[ Read More... ]

Isabel en Federate lanceren Kube om duurzaamheidsrapportering te vereenvoudigen

Op 18 november heeft Isabel, in aanwezigheid van Eléonore Simonet, Minister van Middenstand, […]

[ Read More... ]

Kleyo lanceert immoplatform met The Brand Guys en Hooked Visuals

De Gentse start-up Kleyo, tot voor kort bekend onder de naam Woppah, onthult […]

[ Read More... ]

Bank Van Breda en BBDO slaan de Antwerpse Handjes in elkaar

Bank Van Breda, de bank voor ondernemers en vrije beroepen, scherpt met een […]

[ Read More... ]

LDV United en Unisono werken samen met Willy Sommers en De Romeo’s

En dat samenwerken mag je gerust letterlijk nemen. Want net dat was de […]

[ Read More... ]

Marketing

Propaganda maakt B2B2C tool voor opticiens (powered by HOYA)

Content werkt – zeker als je het slim inzet. Voor brillenglazenproducent HOYA ontwikkelde […]

[ Read More... ]

iO publiceert playbook CTRL+SHIFT over strategische verschuivingen voor marktleiderschap in 2026

Digital agency iO heeft de strategische gids ‘CTRL+SHIFT playbook’ gelanceerd, bedoeld voor organisaties […]

[ Read More... ]

Communication

Blyde Benelux viert 10-jarig bestaan met vernieuwing en MOVE

Met een eigen stichting, B Corp certificering (2019) en ‘Mother Nature’ als CEO […]

[ Read More... ]

Sortlist neemt Overloop AI over

Sortlist, een Belgische scale-up opgericht in 2014 en gebruikt door bedrijven om de […]

[ Read More... ]

Research

WPP Media lanceert de tweede editie van Nomadic Commerce

Het klassieke fysieke winkelen werd al geruime tijd ingeruild voor een samensmelting tussen […]

[ Read More... ]

Human8 introduceert ‘2026 What Matters’-rapport: 8 consumententrends voor 2026

Human8, het wereldwijde marketing insights consultancybureau (voorheen bekend als InSites Consulting), kondigt in samenwerking met in-house cultural strategy-experts Space Doctors zijn zesde jaarlijkse ‘What Matters’-rapport aan. Het rapport van dit […]

[ Read More... ]

Jobs

<span style='color: #666666;'>Graphic/Motion Designer - BUBKA</span>Graphic/Motion Designer - BUBKA
<span style='color: #666666;'>CONTENT CREATOR - THE CREW</span>CONTENT CREATOR - THE CREW
<span style='color: #666666;'>Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)</span>Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
<span style='color: #666666;'>Corporate PR Account Manager Walkie Talkie</span>Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
<span style='color: #666666;'>Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels</span>Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
<span style='color: #666666;'>Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit</span>Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
<span style='color: #666666;'>Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels</span>Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels

Agenda

0912

Effie Awards Europe 2025: shortlist voor Joe Public Belgium, Ogilvy Social.Lab en meer

2901

Creative Belgium lanceert tweedaagse Creative Boost bootcamp

1903

UBA Trends Day 2026 op 19 maart

1006

Nexus Luxembourg 2026: AI en tech versnellen voor een betere toekomst

LEES DE LAATSTE PUB ONLINE