|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Partner content |
|
|
|
{PARTNER CONTENT} Klanten gepersonaliseerde en naadloze ervaringen bieden, zelfs tijdens het piekseizoen van […] |
[ Read More... ] |
|
|
Media |
|
|
|
Heuglijk nieuws tijdens de State of the Union. CIM One, de vernieuwde crossmediale […] |
[ Read More... ] |
|
|
People |
|
|
|
Dentsu heeft Linda Gutierrez en Charlie Coppe benoemd binnen het Benelux Client Management-team. […] |
[ Read More... ] |
|
|
Om het jaar in schoonheid af te sluiten, heeft Federate twee nieuwe medewerkers […] |
[ Read More... ] |
|
|
Marketing |
|
|
|
Op het Orbit by PUB-podium tijdens het BAM Congress benadrukt Marion Meyvis, verantwoordelijke […] |
[ Read More... ] |
|
|
Awards |
|
|
|
Europees commissaris Michael McGrath heeft tijdens het gala van de Effie Awards Europe, […] |
[ Read More... ] |
|
|
België behoort tot de winnaars van de Epica Awards 2025 dankzij ICF Next, […] |
[ Read More... ] |
|
|
Budgets |
|
|
|
Syensqo, een wetenschapsbedrijf dat zich inzet voor de ontwikkeling van duurzame oplossingen, heeft […] |
[ Read More... ] |
|
|
Communication |
|
|
|
Het Belgisch pr- en strategisch communicatiebureau BePublic Group neemt Evoke over, dat gespecialiseerd […] |
[ Read More... ] |
|
|
Tijdens het BAM Marketing Congress bracht Yasmin Vantuykom, oprichter en CEO van Quyet, […] |
[ Read More... ] |
|
|
Havas neemt DIGIZIK over, een bureau gespecialiseerd in entertainment, muziek en cultuur, dat […] |
[ Read More... ] |
|
|
Serviceplan Group is opnieuw gecertificeerd als Great Place to Work voor de periode […] |
[ Read More... ] |
|
|
Hoe vroeger borstkanker wordt opgespoord en gediagnosticeerd, hoe minder ingrijpend de behandeling zal […] |
[ Read More... ] |
|
|
Retail |
|
|
|
Élisa Le Breton Morlet, international market intelligence manager bij Havas Paris, gespecialiseerd in […] |
[ Read More... ] |
|
|
Research |
|
|
|
Belgische consumenten hebben minder aandacht voor duurzaamheid, de jeugd houdt niet van tabak […] |
[ Read More... ] |
|
|
In een steeds complexere en vaak cynischere wereld, is het fundament voor merksucces, […] |
[ Read More... ] |
|
|
Magazines blijven een betrouwbare informatiebron voor Belgen, maar transparantie over het gebruik van artificiële […] |
[ Read More... ] |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |