WebversionWebversionForwardWebversion
PUB
FacebookInstagramLinkedInTwitterYouTube

{OPINIE} Gus Vanherf (Inku): "Woord van het jaar is ‘hallucineren’, voor marketing is dat een risico."

Van Dale koos 'hallucineren' als Woord van het Jaar, in de AI-betekenis: informatie […]

News

Born Digital wordt digitale motor van Friends of Cartel

Friends of Cartel versterkt zijn digitale slagkracht met de komst van Born Digital, […]

[ Read More... ]

Media

Publieksmeting: een strategische hoeksteen onder regelgevende druk

Voor Agnès Maqua, advocaat gespecialiseerd in mediarecht (AdaStone), is het belangrijk om duidelijk […]

[ Read More... ]

Orange verbindt digitale technologie met menselijke warmte voor De Warmste Week

Van 18 tot 24 december neemt Orange Belgium deel aan “De Warmste Week”, […]

[ Read More... ]

We Media: Andy Noyez maakt de balans op

Exact een jaar geleden stond WE MEDIA voor de grootste transformatie in haar […]

[ Read More... ]

Play lanceert nieuwe podcast Daan & Jani

Iedereen heeft ze, meningen die je liever inslikt dan uitspreekt. Te scherp, te […]

[ Read More... ]

Crea

TBWA gaat alle kanten uit met Škoda

Sinds deze zomer verzorgt TBWA de campagnes voor de Belgische markt van Škoda. […]

[ Read More... ]

Barco en The Fat Lady maken technologie zichtbaar met Tech Travelers

Het Belgische technologiebedrijf Barco, gespecialiseerd in visualisatie- en belevingstechnologie, wil jongeren warm maken […]

[ Read More... ]

Tijdloze liefde voor MINI en The Marcom Engine

Het Autosalon (Brussels Motor Show) komt er weer aan. En om op te […]

[ Read More... ]

VRT Creative serveert bloedstollende campagne voor 30 Jaar Thuis

Op 23 december viert Thuis haar dertigste verjaardag. Al zou dat weleens dik […]

[ Read More... ]

Marketing

Jochen Sablon (Universal Music): Wat merken kunnen leren van Taylor Swift

Wat kunnen merken leren van artiesten? Veel meer dan je denkt, vertelde Jochen […]

[ Read More... ]

Communication

XR Europe 2025: zonder XR geen AI

Tijdens XR Europe in Brussel kwam één boodschap steeds opnieuw terug in de […]

[ Read More... ]

Sustainability

Peter Verbiest, Hamza Ouamari en Patrick van Haperen: “We hebben een prachtig beroep. Laten we dat ten goede gebruiken.”

“De klimaatcrisis is intussen zó gepolijst, gefilterd en ‘positief gecommuniceerd’ dat ze meer […]

[ Read More... ]

Jobs

<span style='color: #666666;'>CONTENT CREATOR - THE CREW</span>CONTENT CREATOR - THE CREW
<span style='color: #666666;'>Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)</span>Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
<span style='color: #666666;'>Corporate PR Account Manager Walkie Talkie</span>Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
<span style='color: #666666;'>Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels</span>Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
<span style='color: #666666;'>Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit</span>Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
<span style='color: #666666;'>Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels</span>Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels

Agenda

2001

Is greenwashing dead?

2701

BMMA presenteert eerste Lunch Talk van 2026

2901

Creative Belgium lanceert tweedaagse Creative Boost bootcamp

0402

Paris Packaging Week zet luxeverpakkingen op het menu

LEES DE LAATSTE PUB ONLINE