|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
News |
|
|
|
Twaalf opvallende campagnes, geselecteerd uit 131 inzendingen, zijn bekroond met een ACT Care […] |
[ Read More... ] |
|
|
Media |
|
|
|
De Belgische reclamemarkt evolueert razendsnel. Lokale mediabedrijven staan sterk door samen te werken […] |
[ Read More... ] |
|
|
Januari, de maand van onrealistische voornemens en donkere dagen, maar vooral ook de […] |
[ Read More... ] |
|
|
Het iconische magazine TIME, opgericht in 1923, breidt uit met een Franse editie: […] |
[ Read More... ] |
|
|
People |
|
|
|
Karel Goethals is benoemd tot CEO van Omnicom Media Belgium. In deze rol […] |
[ Read More... ] |
|
|
Het Leuvense communicatiebureau Bridgeneers was op zoek naar een digital marketeer om de […] |
[ Read More... ] |
|
|
Crea |
|
|
|
mortierbrigade bedacht voor Come a casa een wedstrijd die kadert in hun merkplatform […] |
[ Read More... ] |
|
|
BMW Belux lanceert The Marcom Engine, aangestuurd door Serviceplan Group, een keuzebepalende campagne […] |
[ Read More... ] |
|
|
Marketingbureau We Are Digital, onderdeel van de Propaganda Group, ontwikkelde voor Cera een […] |
[ Read More... ] |
|
|
Het merk Waltson Chips staat voor ambachtelijke aardappelchips uit Staden, gemaakt door de familie Debeuckelaere, […] |
[ Read More... ] |
|
|
Op 18 november heeft Isabel, in aanwezigheid van Eléonore Simonet, Minister van Middenstand, […] |
[ Read More... ] |
|
|
De Gentse start-up Kleyo, tot voor kort bekend onder de naam Woppah, onthult […] |
[ Read More... ] |
|
|
Marketing |
|
|
|
Content werkt – zeker als je het slim inzet. Voor brillenglazenproducent HOYA ontwikkelde […] |
[ Read More... ] |
|
|
Digital agency iO heeft de strategische gids ‘CTRL+SHIFT playbook’ gelanceerd, bedoeld voor organisaties […] |
[ Read More... ] |
|
|
Awards |
|
|
|
De avond van 9 december stond in het teken van het XR Awards-gala, […] |
[ Read More... ] |
|
|
Research |
|
|
|
Het klassieke fysieke winkelen werd al geruime tijd ingeruild voor een samensmelting tussen […] |
[ Read More... ] |
|
|
Human8, het wereldwijde marketing insights consultancybureau (voorheen bekend als InSites Consulting), kondigt in samenwerking met in-house cultural strategy-experts Space Doctors zijn zesde jaarlijkse ‘What Matters’-rapport aan. Het rapport van dit […] |
[ Read More... ] |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |