WebversionWebversionForwardWebversion
PUB
FacebookInstagramLinkedInTwitterYouTube

Onze blikvangers van het BAM Congres 2025

Beste lezers van PUB, jullie weten het al enkele maanden: BAM en PUB […]

News

Christian Van Thillo (DPG): weerstaan aan de dictatuur van het algoritme

Als hoofdgast op het BAM Congres 2025 gaf Christian Van Thillo, executive chairman […]

[ Read More... ]

Olivier François (Too Good To Go): de vuilnisbak is onze grootste concurrent

Als hoofd marketing voor Noord-Europa bij Too Good To Go (TGTG) stuurt Olivier […]

[ Read More... ]

Marion Meyvis (Oxfam): Ochtendkoffie onder spanning

Op het Orbit by PUB-podium tijdens het BAM Congress benadrukt Marion Meyvis, verantwoordelijke […]

[ Read More... ]

Yasmin Vantuykom (Quyet): Sturen onze notificaties onze aandacht?

Tijdens het BAM Marketing Congress bracht Yasmin Vantuykom, oprichter en CEO van Quyet, […]

[ Read More... ]

Elisa Le Breton Morlet (Havas Paris): “Merken moeten opnieuw grip krijgen op de tweedehandsmarkt”

Élisa Le Breton Morlet, international market intelligence manager bij Havas Paris, gespecialiseerd in […]

[ Read More... ]

Alexandre Helson (Maison Dandoy): "We beloven geen perfectie, we tonen alleen de weg die we afleggen"

Tijdens zijn presentatie op het BAM Marketing Congress op donderdag 4 december op […]

[ Read More... ]

Fernando Machado : "BE AFRAID. BE VERY AFRAID. BUT DO IT ANYWAY!"

Aan het hoofd van enkele van de meest bekroonde campagnes ter wereld, herinnert […]

[ Read More... ]

Sophie Massart (Chouffe): “Verjongen zonder het Chouffe-DNA te verliezen.”

Chouffe laat niemand onberoerd: het speelse universum, het zonnige geel en de baardige […]

[ Read More... ]

Peter Verbiest, Hamza Ouamari en Patrick van Haperen: “We hebben een prachtig beroep. Laten we dat ten goede gebruiken.”

“De klimaatcrisis is intussen zó gepolijst, gefilterd en ‘positief gecommuniceerd’ dat ze meer […]

[ Read More... ]

Laurence Herbert (Puratos) : “Bij ons zijn data en mensen onlosmakelijk met elkaar verbonden”

Op het BAM Marketing Congress deelde Laurence Herbert, chief marketing officer bij Puratos […]

[ Read More... ]

Tom Fishburne (Marketoonist): humor centraal plaatsen in bedrijven

Wat begon als een humoristische e-mail naar zijn collega’s, groeide uit tot cartoons […]

[ Read More... ]

Jochen Sablon (Universal Music): Qu'est ce que Taylor Swift peut nous apprendre ?

Que peuvent apprendre les marques des artistes ? Bien plus qu'on ne le […]

[ Read More... ]

Jobs

<span style='color: #666666;'>Graphic/Motion Designer - BUBKA</span>Graphic/Motion Designer - BUBKA
<span style='color: #666666;'>CONTENT CREATOR - THE CREW</span>CONTENT CREATOR - THE CREW
<span style='color: #666666;'>Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)</span>Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
<span style='color: #666666;'>Corporate PR Account Manager Walkie Talkie</span>Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
<span style='color: #666666;'>Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels</span>Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
<span style='color: #666666;'>Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit</span>Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
<span style='color: #666666;'>Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels</span>Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels

Agenda

2701

BMMA presenteert eerste Lunch Talk van 2026

2901

Creative Belgium lanceert tweedaagse Creative Boost bootcamp

1903

Deze 7 sprekers komen naar UBA Trends Day 2026 op 19 maart

1006

Nexus Luxembourg 2026: AI en tech versnellen voor een betere toekomst

LEES DE LAATSTE PUB ONLINE