Un calendrier de l’Avent où vous êtes invités chaque jour jusqu’à Noël à gratter une petite case. Pas de chocolats à la clé, mais une chance de gagner 1 million d’euros avec le Million Calendar. Pour ce lancement Air a conçu une campagne radio.
Credits
Client: Nationale Loterij
Contact: Joke Vermoere, Céline Van Gansbeke
Agency: Air
Account: Elodie Pagaud, Aurélie Thollebeek
CD: Dieter De Ridder
CD: Joeri Van Den Broeck
Creation: Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem
Radio Production Company: Sonicville
Production Air: Marlies Neudt
Responsable RP/PA - Recupel
Êtes-vous le/la responsable RP/PA qui souhaite être la voix de Recupel ? Voulez-vous […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]