C'est une compétition d'importance qui démarre, avec la mise en balance du budget média de Friesland Campina. La compétition concerne 19 marchés. Les budgets sont actuellement entre les mains de deux agences : MEC (GroupM) et Carat (Aegis Group). Le groupe comporte les marques suivantes: Campina, Chocomel, Appelsientje, Frisian Flag, Mona, Nutroma, CoolBest, DubbelFrisss, Milner, Optimel, Vifit, Valess, Fristi et Domo. ( source Adformatie)
Responsable RP/PA - Recupel
Êtes-vous le/la responsable RP/PA qui souhaite être la voix de Recupel ? Voulez-vous […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]