Les Belges shortlistés pour les Eurobest 2024 sont...

Awards / Best Brands / News

Toutes les agences shortlistées pour les Eurobest 2024 sont connues ! Et il y a de bonnes nouvelles pour la Belgique. Sur le podium ? VML qui revient avec Call Glenn pour Child Focus. Happiness, Mortierbrigade et Czar ont également leurs chances...

Découvrez les finalistes belges ici :

AUDIO & RADIO

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Non-for-Profit/Charity/Government)

BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION

Memory Shots, Happiness, Kodak (Use of Mobile & Devices)

Memory Shots, Happiness, Kodak (Tech-Led Brand Experience)

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Corporate Purpose & Social Responsibility)

CREATIVE COMMERCE

The Ecocheque Hack, VML Belgium, 11.11.11 (Payment Solutions)

CREATIVE STRATEGY 

Memory Shots, Happiness, Kodak (Corporate Purpose & Social Responsibility)

DESIGN

Art Unlocked, Mortierbrigade, 95Rivoli (Spatial & Sculptural Exhibitions and Experiences)

DIRECT

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Use of Mobile)

ENTERTAINMENT

The Human Prompt, Berlin Creative Studio, Nikon (Audience Engagement/Distribution Strategy)

FILM

Czar, Skunk (Media/Entertainment)

Ride The Flemish Classics, DVLR DDB, Cycling in Flanders

HEALTHCARE

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Non-Profit/Foundation-led Education & Awareness)

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Fundraising & Advocacy)

MEDIA

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Use of Audio Platforms)

PR

Call Glenn, VML Belgium, Child Focus (Non-for-Profit/Charity/Government)

 

Autre shortlist belge officieuse : la campagne Otter pour Sandoz Deutschland, une idée de Serviceplan Bruxelles pour Serviceplan Munich, a été sélectionnée (plusieurs fois) dans les catégories Audio & Radio et Healthcare.