Il aurait pu s'agir d'une publicité dans Het laatste Nieuws, mais VTM et At-thetable ont transformé le journal en une étonnante escape room de Code Van Coppens. Le vendredi 28 août, la page Instagram de De Code Van Coppens a été transformée en CVC-escape room. Après chaque épisode, une nouvelle salle se libère.
Credits
- Client : VTM
- Contacts : Nathalie Rahbani, Sofie Desmet
- Agency : at-thetable
- CD : Sebastien Van Reet
- Creation : Girbe Bogaerts
- Account Team :Renaat Delporte
- Strategic Planner : Maarten Vanthemsch
- A.R company : Playar
- A.R Producer : Bruno Dejonghe
- Escape Room Specialists: Nick De Frangh & Joeri Jacobs:
- DTP : Marjolein Hamelinck
Responsable RP/PA - Recupel
Êtes-vous le/la responsable RP/PA qui souhaite être la voix de Recupel ? Voulez-vous […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]