Uitgeverij Averbode is een huis van vertrouwen, met alom gekende merken als Doremi, Zonnekind, Zonneland … die tot op vandaag vele generaties op een leuke manier hebben leren lezen en helpen groot worden. De voorbije tien jaar is de uitgeverij ook uitgegroeid tot een belangrijke educatieve uitgever voor het basis- en het secundair onderwijs.
Voor uitgeverijen zoals Uitgeverij Averbode bracht de digitalisering heel wat uitdagingen met zich mee. Volgende week presenteert de uitgeverij haar nieuwe manier van werken, met relevante content, onder nieuwe vormen en via moderne kanalen. Averbode schakelde hiervoor Duval Union Consulting in. Wat we nu al weten is dat de uitgeverij ook een nieuwe CEO heeft, Barbara Vangheluwe (ex-de Persgroep Advertising).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]