PUB - People unified around brands

Communication / News / Sub
{INTERVIEW} Leuvense start-up Inku ontwikkelt AI-platform voor creatie van merkconsistente visuals
De Belgische AI-start-up Inku ontwikkelde een AI-powered platform dat merken toelaat om op een […]
READ MORE
Crea / News / Sub
Mutant bouwt pop-up voor Nike x LEGO® in Londen
Nike x LEGO® moet zowat de meest geanticipeerde collab zijn van 2025. Voor […]
READ MORE
Crea / News / Sub
The Little Voice helpt Brusselse ondernemers betere buren te worden
Veel kleine Brusselse ondernemers weten niet dat ze een milieuvergunning nodig hebben. Om […]
READ MORE
DPG Media, RTL, Proximus en Orange bundelen krachten om digitalisering van tv-reclame te versnellen

Media / News / Sub
DPG Media bouwde de afgelopen jaren intensief aan een schaalbaar digitaal video-ecosysteem. In […]
Mediahuis maakt sterke entree in Audio on Demand-onderzoek

Media / News / Sub
Mediahuis zet een belangrijke stap in de podcastmarkt: sinds oktober 2025 worden de […]
MIVB kiest opnieuw voor JCDecaux

Budgets / News / Sub
JCDecaux SE heeft na een aanbesteding, het contract gewonnen voor een periode van […]
Serviceplan presenteert... het nieuwe getrouwheidsprogramma van ALDI

Crea / News / Sub
ALDI heeft een getrouwheidsprogramma gelanceerd in al zijn winkels in België. Voor de […]
Doctena trekt de straat op met deBottomline

Crea / News / Sub
Na een digitale campagne in Antwerpen, Gent en Leuven zet Doctena, een online […]

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
ACC EN THE ECOLOGICAL ENTREPRENEUR ORGANISEREN TWEEDE SUSTAINABILITY SALON
Belgian Corp Comm Summit 2025: vertrouwen, authenticiteit en betrouwbaarheid in corporate communicatie
Eerste editie van Visual Disruption Day kondigt nieuw tijdperk aan in visuele communicatie
Win de prijzenslag met DPG Media Advertising (webinar)
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]




