PUB - People unified around brands

Communication / News
“Is het plezant? En verdien je er geld mee?”
Crisis? What crisis? De Antwerpse ‘advertising studio’ The Other Agency lijkt zijn naam […]
READ MORE
Budgets / News / Sub
Recupel en AKQA Brussels willen u doen afdanken
Na een competitieve pitch, onder begeleiding van PitchPoint, heeft Recupel gekozen voor AKQA […]
READ MORE
Crea / News / Sub
Lucy graaft diep voor Fluvius
Fluvius lanceert ‘Mol & Haas’, een campagne van Lucy. Met dit nieuw merkplatform zal de Vlaamse […]
READ MORE
Touroperator Corendon wordt Corendick voor een dag na WK-stunt Curaçao

Marketing / News / Sub
Het nationale elftal van Curaçao heeft zich voor het eerst in de geschiedenis […]
WeWantMore vernieuwt iconisch Belgisch merk Stassen

Crea / Design / News / Sub
Designstudio WeWantMore heeft een vernieuwde merkidentiteit onthuld voor het Stassen-assortiment fruitciders, België’s geliefde […]
Hannelore Knuts draagt niets, behalve IOAN

Marketing / News / Sub
IOAN onthulde een campagne met twee opvallende Belgische gezichten in de hoofdrol: model […]
MOJO verwelkomt strateeg Hervé Paques

News / People / Sub
MOJO verwelkomt strateeg Hervé Paques. Met meer dan 20 jaar ervaring in het […]
Regisseur Lieven Van Baelen ruilt Czar in voor Hamlet

News / People / Sub
HAMLET verwelkomt de bekroonde regisseur Lieven Van Baelen voor vertegenwoordiging in Europa en Azië. Van Baelen […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]




