PUB - People unified around brands

Crea / News / Sub
{PUB's Delight} Child Focus en VML lanceren 'Payboy'
Ter gelegenheid van Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en […]
READ MORE
Crea / News / Sub
De Bouw Kijkt Verder en AKQA Brussels lanceren 'Content Builders'
De bouwsector kampt al langer met een tekort aan gekwalificeerd personeel, en […]
READ MORE
News / Retail / Sub
Geen klantenservice maar Plantenservice
Waar vele merken stunten met kortingen voor Black Friday - de dag na […]
READ MORE
CSquare Summit: Vertrouwen in het tijdperk van desinformatie

Communication / News / Sub
Op 20 november bracht C Square – the Corp Comm Community tijdens de […]
Belgian Fashion Awards: Masjien agency is Changemaker of the Year

Awards / Media / News / Sub
Op 18 november werden de Belgian Fashion Awards uitgereikt in de Antwerpse Bourlaschouwburg. Een internationale […]
Reclamekraag van Jean-Marie Pfaff maakt comeback

Marketing / News / Sub
Wie Jean-Marie Pfaff zegt, zegt doelman, mediagezicht en… reclamekraag. Teamleader, de Gentse scale-up […]
Orbit by PUB : Gill Otte (ADDRETAIL) over de toekomst van human marketing

News / Sustainability
Tijdens het BAM Marketing Congress, op 4 en 5 december 2025, verwelkomt het […]
WPP Media wint Europees mediabudget Henkel

Budgets / News / Sub
Na een raadpleging die in juni 2024 van start ging, heeft Henkel Consumer […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]




