PUB - People unified around brands

Marketing / Media / News / Retail / Gesponsorde inhoud
De feed als nieuwe winkelstraat: bol lanceert Creators for brands
{PARTNER CONTENT} Consumenten scrollen dagelijks uren door TikTok, Instagram en YouTube. En vooral Gen […]
READ MORE
Crea / News / Sub
Imperial en iO maken merkimpact meetbaar
Imperial en digital agency iO lanceren twee datagedreven b2b-campagnes. Zo vergaart het charcuteriebedrijf […]
READ MORE
Crea / News / Sub
Bongo laat klimmuur in je woning installeren
De wereldwijde markt voor belevenisgeschenken groeit met 6,4% per jaar, aangedreven door een […]
READ MORE
Bridgeneers nieuw Creatief Designbureau Vlaamse overheid

Budgets / News / Sub
Na een spannend en intensief pitchtraject werd Bridgeneers het nieuwe creatief designbureau van […]
Drarries hebben ambitie met nieuw mediahuis

Media / News / Sub
Drarries Met Ambitie (DMA) is een gespreksshow voor jongeren en young professionals waarin […]
Hotel Bonka en het FIRM pinnen mensenrechten op de kaart

Crea / News / Sub
Mensenrechten? Die gelden niet alleen in het verre buitenland. Een ‘ver-van-ons-bed-show’. Met een […]
Worldline: Black Friday was drukste transactiedag ooit in België

News / Retail / Sub
Worldline, een Europese leider in betaaldiensten, maakt het aantal transacties bekend dat in […]
Bert Goessens: "Stadsmagazine is venster op de stad"

Media / News / Sub
'Toon de stad zoals ze is." Met die woorden begint het opiniestuk van […]
Cannes Lions lanceert LIONS Sport

Awards / News / Sub
Het Cannes Lions International Festival of Creativity lanceert LIONS Sport, een nieuw wereldwijd […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Nona Van Daele
Hey! Ik ben Nona Van Daele en werk sinds enkele maanden als account […]
READ MORE
New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]



