PUB - People unified around brands

Marketing / News / Sub
Zet marketing AI te weinig in voor eigen nut?
Het CMO Playbook van het Capgemini Research Institute, “Van complexiteit naar duidelijkheid: hoe […]
READ MORE
Marketing / News / Sustainability
Neem deel aan het BAM Marketing Congress tegen PUB-tarief
Sinds 2018 brengt Orbit by PUB XP professionals samen rond duurzame innovatie in marketing, communicatie […]
READ MORE
Crea / News / Sub
Lucy graaft diep voor Fluvius
Fluvius lanceert ‘Mol & Haas’, een campagne van Lucy. Met dit nieuw merkplatform zal de Vlaamse […]
READ MORE
Touroperator Corendon wordt Corendick voor een dag na WK-stunt Curaçao

Marketing / News / Sub
Het nationale elftal van Curaçao heeft zich voor het eerst in de geschiedenis […]
World Television Day viert de onverminderde kracht van televisie

Media / News / Sub
Op 21 november vieren televisiezenders wereldwijd World Television Day, een mondiale herinnering aan […]
{INTERVIEW} Leuvense start-up Inku ontwikkelt AI-platform voor creatie van merkconsistente visuals

Communication / News / Sub
De Belgische AI-start-up Inku ontwikkelde een AI-powered platform dat merken toelaat om op een […]
Belgische bureaus scoren bij TikTok Ad Awards Benelux 2025

Awards / News / Sub
Op 18 november werden in Amsterdam de TikTok Ad Awards Benelux 2025 uitgereikt. […]
Mutant bouwt pop-up voor Nike x LEGO in Londen

Crea / News / Sub
Nike x LEGO moet zowat de meest geanticipeerde collab zijn van 2025. Voor de […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Belgian Corp Comm Summit 2025: vertrouwen, authenticiteit en betrouwbaarheid in corporate communicatie
Eerste editie van Visual Disruption Day kondigt nieuw tijdperk aan in visuele communicatie
Win de prijzenslag met DPG Media Advertising (webinar)
{Webinar} Het Influencer Certificaat Webinar voor brands, agencies en content creators
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]




