PUB - People unified around brands
Media / News / Sub
CIM Radio: VRT vergroot voorsprong, commerciële zenders houden stand
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft de nieuwe luistercijfers gedeeld […]
READ MORECrea / News / Sub
The Ordinary ontmaskert de mythen van de schoonheidsindustrie met “The Periodic Fable”
Van loze beloftes tot overdreven claims en zogenaamd “revolutionaire” ingrediënten: de schoonheidsindustrie heeft […]
READ MORECrea / News / Sub
De Vis Factorij zet Vis van het Jaar op Tinder
De Vis Factorij uit Vlijtingen pakt uit met een opvallende stunt rond Vis […]
READ MORE
AG Insurance kiest Shake om pensioensparen te humaniseren
Crea / News / Sub
AG Insurance schakelt een versnelling hoger in zijn communicatie rond pensioensparen en vertrouwt […]
Welke marketplaces staan in de TOP 100 van e-commerce in Europa?
News / Research / Retail / Sub
Cross-Border Commerce Europe, het plateform voor e-commerce in Europa, heeft de langverwachte zesde […]
AKQA Brussels en Hyundai crashen de Zoute Grand Prix
Crea / News / Sub
Eén keer per jaar passeert de Zoute Grand Prix in het mondaine Knokke, […]
Warmer Together: De Niro en Pacino in de nieuwe Moncler-campagne
Crea / News / Sub
Al Pacino en Robert De Niro zijn niet zomaar acteurs: het zijn echte […]
Nieuwe reeks Nomaden met journalistiek door jonge makers
Media / News / Sub
VRT NWS investeert niet enkel in journalistiek voor jongeren, maar ook journalistiek door […]
Kruidvat trapt nieuwe ‘Samen in Actieweken' af met film over gevolgen verzorgingsarmoede
Crea / News / Sub
Op 17 oktober, Wereldarmoededag, lanceert Kruidvat haar nieuwe campagne ‘Verzorgingsarmoede maakt je wereld […]
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
NEW KIDS IN TOWN
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Lana Ceuppens
Ik ben Lana Ceuppens, 27 jaar, en sinds kort performance marketeer bij We […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]