PUB - People unified around brands

Communication / News / Sub
{INTERVIEW} Innovatiestudio Superellipse stelt de vraag in vraag
Wanneer twee designbureaus, Studio Dott (service- en experience design) en Achilles Design (productontwikkeling en engineering), besloten te fuseren, […]
READ MORE
Budgets / News / Sub
Springbok wordt social media partner van BNP Paribas Fortis
Springbok is geselecteerd als de nieuwe social media partner voor BNP Paribas Fortis. […]
READ MORE
Crea / News / Sub
De Standaard en Mutant: Goesting of geweten?
We willen gezond eten. Lokaal. Duurzaam. Maar als de honger toeslaat, is het […]
READ MORE
bpost is overal met mortierbrigade

Crea / News / Sub
Onze manier van leven is enorm geëvolueerd de voorbije jaren. De combinatie van […]
VML vervolgt muzikale campagne voor Europese Unie in Colombia

Crea / News / Sub
Na eerdere succesvolle edities in Bangladesh, Vietnam en Chili trok VML met haar […]
OVAM bestrijdt voedselverlies met Broccoli uit The Masked Singer

Marketing / News / Sub
In Vlaanderen belandt jaarlijks een enorme hoeveelheid voedsel in de vuilnisbak. Sinds vrijdag […]
Mucoweek start met eyeopener, met dank aan Wavemakers, Clementine en Done By Friday

Communication / News / Sub
17 november 2025 betekent de start de Europese Mucoweek. Naar goede gewoonte lanceert […]
Samusocial belge en Bonjour nemen het op voor dakloze kinderen

Crea / News / Sub
Een kind zou nooit op straat mogen slapen. Toch is een op de […]

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
ACC EN THE ECOLOGICAL ENTREPRENEUR ORGANISEREN TWEEDE SUSTAINABILITY SALON
Belgian Corp Comm Summit 2025: vertrouwen, authenticiteit en betrouwbaarheid in corporate communicatie
Eerste editie van Visual Disruption Day kondigt nieuw tijdperk aan in visuele communicatie
Win de prijzenslag met DPG Media Advertising (webinar)
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]



