PUB - People unified around brands

Media / News / Research / Sub
Vlamingen omarmen digitale radio: voor het eerst luisteren mensen meer digitaal naar de radio dan via FM
Vlamingen omarmen massaal digitale radio. Nieuwe cijfers uit het tweejaarlijks onderzoek, uitgevoerd door […]
READ MORE
Media / News / Sub
Karel Goethals (Mediabrands) beantwoordt de vraag van Alex Thoré (VAR)
PUB opent het debat! Enkele dagen geleden hebben we Alex Thoré, CEO van […]
READ MORE
4schools / Crea / News
Een frisse wind voor Chouffe
Dit is Marcel. Een kabouter, ja. Maar vooral een gids. Een wandelgenoot. Een […]
READ MORE
Plan.Net Belgium verwelkomt Clara Veras als Account Director

News / People / Sub
Plan.Net Belgium (Serviceplan Group) verwelkomt Clara Veras als nieuwe account director. Veras heeft […]
Delhaize en Revive grote winnaars op Trends Impact Awards 2025

Awards / News / Sub
Op 13 november werden in Maison de la Poste in Tour & Taxis […]
Romelu Lukaku stapt in als investeerder bij Tout Bien

4schools / News / People
Voetballer Romelu Lukaku, topschutter aller tijden van de Belgische nationale ploeg, wordt investeerder […]
Waitrose viert kerst met Keira Knightley in eerste romcomshort

Crea / News / Sub
De Britse warenhuisketen Waitrose heeft zijn nieuwste kerstcampagne gelanceerd: The Perfect Gift. De […]
NMBS en Treepack zetten Tour Elentrik verder

Crea / News / Sub
NMBS en Treepack hebben de handen in elkaar geslagen om vijf stations langs […]

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
VRM-symposium: De impact van AI op journalistiek
ACC EN THE ECOLOGICAL ENTREPRENEUR ORGANISEREN TWEEDE SUSTAINABILITY SALON
Belgian Corp Comm Summit 2025: vertrouwen, authenticiteit en betrouwbaarheid in corporate communicatie
Eerste editie van Visual Disruption Day kondigt nieuw tijdperk aan in visuele communicatie
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]



