PUB - People unified around brands
Crea / News / Sub
Publicis Groupe en Ancienne Belgique brengen muziek tot leven op straat en online
In januari 2025 lanceerde Ancienne Belgique AB at Night, waarin het iconische muziekcentrum zich […]
READ MOREInnovation / News / Sub
{Interview} Hoe intelligent is AI in reclame?
In PUB Magazine van september 2025 vindt u een gesprek met vier ceo's […]
READ MORECommunication / News / Sub
MOJO Agency zet zich in voor milieudoelen
MOJO Agency vermenigvuldigt zijn sociale en ecologische initiatieven in heel Europa. Zo neemt […]
READ MORE
Europese e-commerce: mode, beauty en luxe in volle groei
News / Research / Retail / Sub
Cross-Border Commerce Europe, het platform dat zich richt op het stimuleren van cross-border […]
Eurobest onthult jury 2025: een primeur voor Polen!
Awards / News / Sub
Eurobest heeft de Jury Presidents bekendgemaakt die de jurypanels zullen leiden tijdens de […]
Een nieuw hoofdstuk voor Produpress, samen met Azerion
Communication / News
Anderhalf jaar geleden kwam uitgeverij Produpress in handen van investeringsfonds Futura Capital. Begin […]
The Reference sluit zich aan bij Empathy Lab by EPAM
Communication / News / Sub
EPAM Systems kondigt de rebranding aan van het Belgische webbureau The Reference naar […]
De zomer van Hamlet: van Sprite tot McDonald's
Crea / News / Sub
Creatief en grote namen troef bij het Brusselse productiehuis HAMLET deze zomer. Geniet […]
Zit er Defensie in jou? Mortierbrigade tekent voor rekruteringscampagne Belgische Defensie
Crea / News / Sub
Zoals elk jaar zijn de Landmacht, Marine, Luchtmacht, Medische Dienst en Cybermacht op […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
NRF 2025: Retail’s Big Show Europe maakt zich op voor eerste Europese editie in Parijs
Slow Marketing: gids naar een meer ethische en betrokken communicatie
‘Show Up for Humanity’: een gratis festival met krachtige boodschap komt naar het Atomium
IAB organiseert nieuwe afterwork over evolutie van search in tijdperk van AI en retail media
NEW KIDS IN TOWN
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Lana Ceuppens
Ik ben Lana Ceuppens, 27 jaar, en sinds kort performance marketeer bij We […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Samia Aousti
“Ooit al afgevraagd wie er achter al die reclameblokken op tv zit? Well, […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Cato Beljaars
“Mijn naam is Cato en sinds mei werk ik als digital creative bij […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Marie Vrancken
“Ik ben van nature heel nieuwsgierig. ‘Waarom’ was mijn favoriete woord als kind. […]
READ MORE
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]
Media Relations: met nadruk op relations
Sommige woordvoerders lijken bang te zijn voor journalisten. Ze verkiezen hun vraag te […]
Over reclamemakers, dieven en kakkerlakken.
Wist je dat wij het enige beroep zijn waarvoor mensen betalen om het […]
They fooled us (ze hebben ons bij ons pietje gehad)
Digitale disruptors als Amazon, Uber, Bol, Vinted, Airbnb, Zalando en vele andere hebben […]