PUB - People unified around brands

  • Media / News / Sub

    CIM Radio: VRT vergroot voorsprong, commerciële zenders houden stand

    Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft de nieuwe luistercijfers gedeeld […]

    READ MORE
  • Crea / News / Sub

    The Ordinary ontmaskert de mythen van de schoonheidsindustrie met “The Periodic Fable”

    Van loze beloftes tot overdreven claims en zogenaamd “revolutionaire” ingrediënten: de schoonheidsindustrie heeft […]

    READ MORE
  • Crea / News / Sub

    De Vis Factorij zet Vis van het Jaar op Tinder

    De Vis Factorij uit Vlijtingen pakt uit met een opvallende stunt rond Vis […]

    READ MORE

NEW KIDS IN TOWN

  • New kids in town / Non classé (NL)

    New kid in town: Lauren Tuytelaers

    Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Joke Vanhorenbeek

    Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Samuel Sieben

    Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Arthur Van Belleghem

    Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Lana Ceuppens

    Ik ben Lana Ceuppens, 27 jaar, en sinds kort performance marketeer bij We […]

    READ MORE

PUBNEWS