Cannes Shortlist: FamousGrey en TBWA in Digital Craft

FamousGrey haalt vlot de shortlist van de Cannes Lions 2018 met de campagne Recruiting Car voor Volvo. Na Outdoor en Brand Experience & Activation nu ook in Digital Craft!
TBWA Belgium mag dan weer hopen op een award voor de campagne Homeless webshop voor Solidarité Frans Froids, naast een shortlisting in de categorie Creative Commerce Lions.
https://www.youtube.com/watch?v=sS5rkPnr3TI

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


