Na twee jaar in het klooster – bij FamousGrey dus – vindt Charles-Elie Chauvaux zijn plek bij Leo Burnett, waar hij zal doen waar hij goed in is, een beetje van alles, maar vooral Franstalige copy. “Er waait een nieuwe wind bij Leo. Ik ben gevallen voor de energie van Sophie en de blauwe ogen van Francis. Dit bureau heeft veel mooie klanten en de goesting om er iets van te maken. Een échte challenge dus," aldus de nieuweling bij Leo Burnett. Charles-Elie begeeft zich niet helemaal op onbekend terrein, hij werkte al aan de andere kant van het gebouw, met name bij Publicis.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]