Na het hoofdstuk Dentsu Aegis te hebben afgesloten, verandert Didier Ackermans van koers. Eind deze week wordt hij Marketing- en Commercieel directeur bij Pairi Daiza. « Het gaat om een nieuwe functie die de ontwikkeling van de activiteiten van Pairi Daiza wil voortzetten. In 2019 zal het park nog eens met 15 hectare uitbreiden en zal ons hotel openen, met een capaciteit van 500 kamers, » verheugt Didier Ackermans zich alvast. En het moet gezegd: het ontbrak Eric Domb, de baas en oprichter van het park, alvast niet aan ambitie voor zijn zaak, die volgend jaar 25 jaar zal bestaan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]