La campagne a été lancée à l'occasion de Baloise Antwerp 10 Miles le week-end dernier et a pu être découverte dans les trams, en DOOH et SoMe.
Credits
Client: Baloise – Elise Danckers, Ester Vanderhasselt, Julie Piessen
Agency: darwin
Account Team: Jonas Moors, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt
Strategy: Jef Raeman
Creative Director: Koenraad Lefever
Creation: Jean-Marc Wachsmann, Charles-Elie Chauvaux
Graphic design: François Radermecker
DTP: Sarah Van Wylick
Responsable RP/PA - Recupel
Êtes-vous le/la responsable RP/PA qui souhaite être la voix de Recupel ? Voulez-vous […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]