Baloise is als groot sportliefhebber trotse, nieuwe sponsor van de Baloise Antwerp 10 Miles en toont dit in een campagne in samenwerking met Darwin. Dit partnership wil Baloise koppelen aan hun dagelijkse werking als algemene verzekeraar. Dit gebeurt via de campagne “there for them, there for you”, bedacht door Darwin. Een campagne die ons eraan herinnert dat Baloise er niet alleen is voor atleten, maar ook voor ieder van ons. “Darwin heeft een slimme manier gevonden om onze sponsorinitiatieven te koppelen aan het dagelijks leven van onze doelgroep en onze producten.” zegt Elise Danckers, product marketeer bij Baloise.
De campagne werd gelanceerd ter gelegenheid van de Baloise Antwerp 10 Miles afgelopen weekend en was te ontdekken in op trams, in DOOH en SoMe.
Credits
Client: Baloise – Elise Danckers, Ester Vanderhasselt, Julie Piessen
Agency: darwin
Account Team: Jonas Moors, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt
Strategy: Jef Raeman
Creative Director: Koenraad Lefever
Creation: Jean-Marc Wachsmann, Charles-Elie Chauvaux
Graphic design: François Radermecker
DTP: Sarah Van Wylick
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]