Darwin is er voor Baloise en de Baloise Antwerp 10 Miles

Crea / News

Baloise is als groot sportliefhebber trotse, nieuwe sponsor van de Baloise Antwerp 10 Miles en toont dit in een campagne in samenwerking met Darwin. Dit partnership wil Baloise koppelen aan hun dagelijkse werking als algemene verzekeraar. Dit gebeurt via de campagne “there for them, there for you”, bedacht door Darwin. Een campagne die ons eraan herinnert dat Baloise er niet alleen is voor atleten, maar ook voor ieder van ons. “Darwin heeft een slimme manier gevonden om onze sponsorinitiatieven te koppelen aan het dagelijks leven van onze doelgroep en onze producten.” zegt Elise Danckers, product marketeer bij Baloise.

De campagne werd gelanceerd ter gelegenheid van de Baloise Antwerp 10 Miles afgelopen weekend en was te ontdekken in op trams, in DOOH en SoMe.

Credits

Client: Baloise – Elise Danckers, Ester Vanderhasselt, Julie Piessen 

Agency: darwin

Account Team: Jonas Moors, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt 

Strategy: Jef Raeman

Creative Director: Koenraad Lefever

Creation: Jean-Marc Wachsmann, Charles-Elie Chauvaux

Graphic design: François Radermecker

DTP: Sarah Van Wylick