Head Office et The Fat Lady se distinguent aux Cuckoo Awards

7 Golds – dont 2 pour le case Explore More-case d’A.S.Adventure signé Head Office –, autant de Silvers et 8 Bronzes, voilà le verdict des deux jurys des Cuckoo Awards (DM et Content). Avec 5 awards, The Fat Lady est l’agence la plus couronnée.
DM Cuckoo Awards
Au sein des catégories DM – et sous la présidence de Kris Vranken, managing director de Stratics –, de l’or a été décerné à Try Out-Fit de Boondoggle pour SKM (en ‘Best Targeting’), Explore More de Head Office pour A.S.Adventure (en ‘Most Effective Direct Sales’), Digital Fitness de to:communication pour SAP (en ‘Most Effective Nurturing/Customer Experience’) et What Would They Do Without You? de Wijs pour Delta Lloyd Life (en ‘Most Effective Traffic Building/ Awareness).
Silver
Case |
Agency |
Adverteerder |
Categorie |
Survivalgids |
The Fat Lady |
Wolters Kluwer |
Most creative design |
BadBot/RoboBain |
Wijs |
Van Marcke |
Best innovative ideas |
Happy birthday greetings from A.S.Adventure |
Head Office |
A.S.Adventure |
Most effective direct sales |
GMAN helps you to find your next car |
Dallas Antwerp |
GMAN |
Most effective traffic building/ awareness |
Bronze
Case |
Agency |
Adverteerder |
Categorie |
Head of Godverdomme Alles |
De Vloer |
De Vloer |
Most creative design |
Kiss&Hug zone |
SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages |
SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages |
Best targeting |
We helpen je kiezen wat je worden wil |
The Fat Lady |
Stad Gent |
Best targeting |
ikwilstarten.be |
Kunstmaan |
Acerta |
Most effective traffic building/ awareness |
Content Cuckoo Awards
Le jury des Content Cuckoo Awards – sous la houlette de Jasper van Zandbeek (président de Platform Content aux Pays-Bas et CEO de Zandbeek Communications) – a décerné 3 Golds. Les lauréats sont Explore More de Head Office pour A.S.Adventure (en ‘Best Content Program/Strategy – Long Term’), Nuclear Lifeline de Prophets pour Nucleair Forum (en ‘Best Native Advertising Approach – On- & Offline’) et Touche pas à ma pote de J Walter Thompson pour Touche pas à ma pote (en ‘Best Content Approach Social Media’). Ce dernier case s’est aussi vu attribuer le ‘Coup de cœur’.
Silver
Bronze Case |
Agency |
Adverteerder |
Categorie |
Digital Fitness |
To:communication |
SAP |
Best content campaign (short term) |
claimjeidee.be |
The Fat Lady |
DNS Belgium |
Best content platform |
Sparkle |
Cypres |
Bpost |
Best content design (print or digital) |
Bronze
Case |
Agency |
Adverteerder |
Categorie |
Survivalgids |
The Fat Lady |
Wolters Kluwer |
Best content campaign (short term) |
Festivals |
Serviceplan Benelux |
Amnesty International |
Best content campaign (short term) |
Wij hebben Crohn / Wij hebben colitis |
The Fat Lady |
Takeda |
Best content platform |
RUNNING |
Maison Moderne |
NN Investment Partners |
Best content design (print or digital) |
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Account Manager - RMB
Nous sommes à la recherche d'1 Account Manager Nous recherchons 1 Account Manager […]