Head Office en The Fat Lady palmen Cuckoo Awards in

Awards / News

cuckoo 2017 37 Gold - waaronder 2 voor de Explore More-case van A.S.Adventure door Head Office – evenveel Silver en 8 Bronze. Dat is het verdict van de twee jury’s van de Cuckoo Awards (DM en Content). Met 5 awards is The Fat Lady het meest bekroonde bureau.cuckoo 2017 1

DM Cuckoo Awards

Binnen de DM-categorieën – onder voorzitterschap van Kris Vranken, managing director van Stratics – ging er Gold naar Try Out-Fit van Boondoggle voor SKM (in ‘Best targeting’), Explore More (van Head Office voor A.S.Adventure in ‘Most effective direct sales’), Digital Fitness (van to:communication voor SAP in ‘Most effective nurturing/customer experience’) en What would they do without you? (van Wijs voor Delta Lloyd Life in ‘Most effective traffic building/awareness).

Silver

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Survivalgids

The Fat Lady

Wolters Kluwer

Most creative design

BadBot/RoboBain

Wijs

Van Marcke

Best innovative ideas

Happy birthday greetings from A.S.Adventure

Head Office

A.S.Adventure

Most effective direct sales

GMAN helps you to find your next car

Dallas Antwerp

GMAN

Most effective traffic building/ awareness

Bronze

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Head of Godverdomme Alles

De Vloer

De Vloer

Most creative design

Kiss&Hug zone

SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages

SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages

Best targeting

We helpen je kiezen wat je worden wil

The Fat Lady

Stad Gent

Best targeting

ikwilstarten.be

Kunstmaan

Acerta

Most effective traffic building/ awareness

cuckoo 2017 2Content Cuckoo Awards

De jury van de Content Cuckoo Awards – die onder voorzitterschap stond van Jasper van Zandbeek (voorzitter van het Platform Content in Nederland en CEO van Zandbeek Communications) – reikte 3 Gold uit. Die gingen naar Explore More (van Head Office voor A.S.Adventure in ‘Best content program/strategy – long term’), Nuclear Lifeline (van Prophets voor Nucleair Forum in ‘Best native advertising approach – on & offline’) en Touche pas à ma pote (van J Walter Thompson voor Touche pas à ma pote in ‘Best content approach social media’). Die laatste kreeg ook de ‘coup de cœur’.

Silver

Bronze

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Digital Fitness

To:communication

SAP

Best content campaign (short term)

claimjeidee.be

The Fat Lady

DNS Belgium

Best content platform

Sparkle

Cypres

Bpost

Best content design (print or digital)

Bronze

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Survivalgids

The Fat Lady

Wolters Kluwer

Best content campaign (short term)

Festivals

Serviceplan Benelux

Amnesty International

Best content campaign (short term)

Wij hebben Crohn / Wij hebben colitis

The Fat Lady

Takeda

Best content platform

RUNNING

Maison Moderne

NN Investment Partners

Best content design (print or digital)