Head Office et The Fat Lady se distinguent aux Cuckoo Awards

Awards / News

cuckoo 2017 3

7 Golds – dont 2 pour le case Explore More-case d’A.S.Adventure signé Head Office –, autant de Silvers et 8 Bronzes, voilà le verdict des deux jurys des Cuckoo Awards (DM et Content). Avec 5 awards, The Fat Lady est l’agence la plus couronnée.

cuckoo 2017 1

DM Cuckoo Awards

Au sein des catégories DM – et sous la présidence de Kris Vranken, managing director de Stratics –, de l’or a été décerné à Try Out-Fit de Boondoggle pour SKM (en ‘Best Targeting’), Explore More de Head Office pour A.S.Adventure (en ‘Most Effective Direct Sales’), Digital Fitness de to:communication pour SAP (en ‘Most Effective Nurturing/Customer Experience’) et What Would They Do Without You? de Wijs pour Delta Lloyd Life (en ‘Most Effective Traffic Building/ Awareness).

Silver

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Survivalgids

The Fat Lady

Wolters Kluwer

Most creative design

BadBot/RoboBain

Wijs

Van Marcke

Best innovative ideas

Happy birthday greetings from A.S.Adventure

Head Office

A.S.Adventure

Most effective direct sales

GMAN helps you to find your next car

Dallas Antwerp

GMAN

Most effective traffic building/ awareness

Bronze

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Head of Godverdomme Alles

De Vloer

De Vloer

Most creative design

Kiss&Hug zone

SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages

SOS Kinderdorpen - SOS Children's Villages

Best targeting

We helpen je kiezen wat je worden wil

The Fat Lady

Stad Gent

Best targeting

ikwilstarten.be

Kunstmaan

Acerta

Most effective traffic building/ awareness

cuckoo 2017 2Content Cuckoo Awards

Le jury des Content Cuckoo Awards – sous la houlette de Jasper van Zandbeek (président de Platform Content aux Pays-Bas et CEO de Zandbeek Communications) – a décerné 3 Golds. Les lauréats sont Explore More de Head Office pour A.S.Adventure (en ‘Best Content Program/Strategy – Long Term’), Nuclear Lifeline de Prophets pour Nucleair Forum (en ‘Best Native Advertising Approach – On- & Offline’) et Touche pas à ma pote de J Walter Thompson pour Touche pas à ma pote (en ‘Best Content Approach Social Media’). Ce dernier case s’est aussi vu attribuer le ‘Coup de cœur’.

Silver

Bronze

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Digital Fitness

To:communication

SAP

Best content campaign (short term)

claimjeidee.be

The Fat Lady

DNS Belgium

Best content platform

Sparkle

Cypres

Bpost

Best content design (print or digital)

Bronze

Case

Agency

Adverteerder

Categorie

Survivalgids

The Fat Lady

Wolters Kluwer

Best content campaign (short term)

Festivals

Serviceplan Benelux

Amnesty International

Best content campaign (short term)

Wij hebben Crohn / Wij hebben colitis

The Fat Lady

Takeda

Best content platform

RUNNING

Maison Moderne

NN Investment Partners

Best content design (print or digital)