La marque de snacks Mora lance AirFryday : une invitation à entamer le week-end avec les snacks Airfryer de Mora. Une campagne de marque fera connaître le phénomène aux Pays-Bas et en Belgique dans les mois à venir. Dans ce cadre, FeestDJRuud a écrit la chanson AirFryday au nom de Mora. En Belgique, c'est Bubka qui est chargé des réseaux sociaux.
Credits
Verantwoordelijk bij Mora/Van Geloven: Marieke van Balen, Teunie Welage & Chiel den Otter
Concept & Strategy: Freddy & Alfred International
Productiemaatschappij: StudioStudio
Regisseur: Lars Brink
Muziek: FeestDJRuud
Social: The Fight Club (NL) & Bubka (BE)
Responsable RP/PA - Recupel
Êtes-vous le/la responsable RP/PA qui souhaite être la voix de Recupel ? Voulez-vous […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]