Wow ! 52 prétendants belges pour The One Show 2022

Awards / News

Les finalistes de The One Show 2022 ont été révélés ! BBDO et Mortierbrigade sont les plus grands gagnants avec dix places sur la shortlist.  

NOUS VOUS INVITONS À CONSULTER TOUTES LES AGENCES CANDIDATES ET LEURS CAMPAGNES :

10 shortlists pour BBDO avec 'The Breakaway' pour Decathlon (2X Branded Entertainment, 2X Experiential & Immersive, 2X Gaming, 2X Interactive, Online & Mobile, PR, Cultural Driver).

10 shortlists pour Mortierbrigade avec 'The Playlist Song' pour TwinToes (Branded Entertainment, Creative Use of Data, Moving Image Craft, Music & Sound Craft, Radio & Audio, SoMe, illu), 'The Umbilical Cord' pour Equal Payday (2X Film) et 'The Umbilical Cord' pour Equal Payday (2X Film). 

8 shortlists pour Happiness avec 'Restory' pour Canon (2X DM, Creative Effectiveness, Experiential & Immersive, PR), 'Empty Rooms' pour OVK (Interactive, Online & Mobile, PR) et 'Giant NFT' pour Quick. (Interactive, Online & Mobile).

8 shortlists pour Mutant avec 'Missed You Stranger' pour StuBru (3X Film), 'Bad News Good News' pour N.E.W.S. Records (Design, IP & Products), 'Happy Ending' pour Flair (Design), 'Now's the time to stare' pour Paralympic Team Belgium (PR) et 'Finish your homework' pour Unicef/The EU (Moving Image Craft).

6 shortlists pour Publicis Groupe avec "Let It All Art" pour BNP Paribas Fortis (Creative Use of Data, Health & Wellness, Interactive, Online & Mobile, OOH) et "Millboard" (OOH) et "Mercedes and the wind" (Moving Image Craft) pour Mercedes-Benz.

5 shortlists pour FamousGrey avec "The Volvo Street Configurator" (2X Creative Effectiveness et 3X Interactive, Online & Mobile).

3 shortlists pour Ogilvy Social.Lab avec 'Mix For Boobs' pour NRJ et Pink Ribbon (DM, Health & Wellness, Radio & Audio).

1 shortlist pour At-thetable avec 'The Hidden Job Offer' pour DPG Media (DM).

1 shortlist de Wunderman Thompson pour 'Shopcakes' pour OVAM (Experiential & Immersive).

Vous trouverez un aperçu de toutes les shortlists ici.