♥️ Bowling Brands verovert harten met 1000 kleuren

Bloemen raken mensen in het hart. Daarom zijn ze ook het uitgelezen geschenk voor Valentijn! Rood is daarbij de kleur waar mensen meteen aan denken, want het is de kleur van passie en liefde. Maar misschien is er wel een andere bloemkleur die meer je geliefde pas, een kleur die verrast. Bowling Brandszette samen met VLAMeen test op waar je door het beantwoorden van enkele kleine vragen, meteen weet welke kleur van bloemen het best bij jouw liefste. De test geeft je ook meteen de inspiratie over welke bloemen je in de juiste kleur kan vinden op dit moment in de winkels. Hierdoor worden de productenpagina’s van groenvanbijons.be op een gemakkelijke, speelse manier tot bij het publiek gebracht. Geen keuzestress meer dus, deze Valentijn.
Credits
Client: VLAM - Groen Van Bij Ons
Client contact: Marie Arnauts
Creative Director: Christophe Ghewy
Strategic Director: Gwenn Nevelsteen
Creatives: Jan Sidgwick, Nathalie Rijckoort
Project Manager: Lotte Van Heddegem
Radio Production: Het Geluidshuis
Web agency: Comith
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]