De ticketverkoop voor de jaarlijkse Creative Belgium Awards zal pas op 20 april starten. Dat laat de organisatie zelf weten. Het plant meteen ook al een back-up plan in voor mocht de awardshow niet kunnen doorgaan op 5 juni: in dat geval worden de awards verzet naar 4 september.
“Door het nemen van deze maatregelen doen we er alles aan om het virus mee te helpen indammen,” klinkt het bij Creative Belgium. “Het allereerste wat je in de reclamesector wenst, is dat je campagne viraal gaat. De laatste dagen hebben echter uitgewezen dat de pandemie waar we voor staan ernstiger is dan een clevere pun op het einde van een zin. Toch zijn we ervan overtuigd dat we dit kunnen overwinnen door samen onze verantwoordelijk op te nemen. Let’s stick together, apart.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]