Dit zijn coronatijden. Wat betekent dit voor onze sector? PUB stelde de vraag aan een aantal betrokkenen. Vandaag is dat Eric Vanden Broeck, strategic & operational director van The Manifest, blijft zoals steeds optimistisch. “Ik ben altijd gefascineerd geweest door historische leiders die in oorlogstijden vanaf het eerste moment van conflict in staat zijn te kijken naar het ‘naoorlogse tijdperk’. We weten niet hoe lang deze rotzooi gaat duren, laat staan welke schade het zal aanrichten, maar wat me opvalt is juist deze houding: ongeacht hoe lang het duurt, laten we proberen ons te concentreren op wat er daarna zal komen. Het enige wat ik zie zijn positieve boodschappen en mensen die elkaar (en oprecht) aanmoedigen om deze storm te doorstaan, zonder zich te concentreren op de storm zelf. Dankzij Evelyne, mijn mede-zaakvoerder, pakken we het zo ook aan bij The Manifest. Er zal een morgen zijn en daar werken geduldig naartoe ;-)”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]