“In normale omstandigheden heb ik niet de gewoonte om erg « zen » te zijn. Ik denk eerder dat het altijd beter kan en dat het beste nog moet komen. Misschien vandaar mijn positieve kijk op wat er vandaag aan het gebeuren is. Ik zie overal tekens, zoals kleine lenteknopjes, die lijken te staan voor het begin van een grote verandering. Kijk rondom u, luister: van creativiteit tot solidariteit... Elke dag duiken er nieuwe, inspirerende voorbeelden op in de media of in gesprekken. En dat geeft me energie tot en met.
Deze weken zullen de manier waarop we leven en werken veranderen, en ik wil graag geloven dat dit isolement ons dwingt om alles opnieuw in vraag te stellen en dat er nieuwe oplossingen zullen uit voortkomen. Die kleine lenteknopjes zijn het begin van een echte vernieuwing en zullen volgens mij ook een verregaande impact hebben op onze manier van zakendoen. Als burgers, professionals, marketers en merken beseffen we nu pas hoe we onze rol als verantwoordelijke speler in de samenleving kunnen spelen, wat zal leiden tot nieuwe manieren van werken, samenwerken en creëren.
Tot die tijd zullen we veel moed, geduld en voorzichtigheid nodig hebben. Maar ik hoop dat we heel snel onze ideeën zullen kunnen laten bloeien en samen nieuwe manieren kunnen vinden om te communiceren en te groeien als merken en als individuen.”
Anne-Clotilde Picot, business development manager Ikea Belgium
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]