De vraag naar correcte en betrouwbare informatie is in deze periode groter dan ooit. Magazines dragen eveneens hun steentje bij aan de verspreiding van kwalitatieve informatie. Net als andere media neemt La Maison Victor, een naaimagazine in België, haar maatschappelijke verantwoordelijkheid op en biedt haar lezers een praktische en doeltreffende oplossing tijdens deze gezondheidscrisis.
Er zijn de laatste dagen namelijk verschillende initiatieven binnen de naai-community ontstaan om zelf mondmaskers te maken. La Maison Victor brengt op basis van het patroon van de FOD Volksgezondheid een duidelijk stappenplan met stoffenadvies voor een doeltreffend mondmasker voor haar lezers en hun naasten. Mondmaskers kunnen geen besmetting voorkomen, maar hebben wel een grote rol in de strijd tegen de verspreiding van COVID-19. Klik hier om naar het patroon van het mondmasker te gaan.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]