Na twee weken quarantaine hebben velen onder ons nood aan nieuwe inspiratie om het thuis interessant te houden. Proximus wil alle Belgen daarbij helpen door zelf content te clusteren per thema en ook een platform te maken waarop iedereen elkaar kan inspireren met entertainende filmpjes of tutorials. Het verzamelen van die content gebeurt onder de noemer #NoLimitsAtHome en geeft zowel privĂ©-initiatieven als kleine en middelgrote ondernemingen de kans om elkaar te motiveren en inspireren. Â
Het concept #NoLimitsAtHome werd bedacht door SILK en speelt in op de gedachte dat de beperkingen van ons huis niet onze eigen beperkingen mogen zijn. Dit wordt gelanceerd met een compilatievideo die aantoont hoe creatief iedereen al is geweest de voorbije dagen en weken. Deze video is een ode aan de creativiteit van de Belgen en roept ook op om die creativiteit met elkaar te delen. Iets wat Proximus ook zelf wil blijven doen vanuit hun Think Possible-filosofie. De ene dag is je huis nog een yogaruimte, de volgende dag een concertzaal en weer een andere dag een mocktailbar. Via de hashtag #NoLimitsAtHome kunnen Belgen tonen hoe zij hun huis âtransformerenâ Ă©n ook hun vrienden uitdagen hetzelfde te doen. Met de lanceringsvideo wil Proximus alvast zorgen voor extra positiviteit en inspiratie tijdens deze periode van gedwongen quarantaine. Door families en kleine ondernemers erop te wijzen dat de beperkingen van je huis niet je eigen beperkingen te hoeven zijn.
Credits:
-
Client: Proximus
-
Client contacts: AurĂ©lie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle PuttemansÂ
-
Ecosystem: SILK
-
Agency: FamousGrey
-
Executive CD: Peter Ampe
-
Creatives:Â Jonathan Dâoultremont
-
Account team: Caroline Ropsy
-
Client Service Director: Catherine De Block
-
Strategic planner: Joeri Van Breedam, Jonathan Detavernier
-
Digital agency: Prophets
-
Digital Strategy : Tom Willemkens
-
Creative Director: Sam De Win
-
Creation : Ine Beertens, Nicholas Van Gucht, Adnan Chehima, Sophie Oome
-
Content Team : Charlotte Van der Perre, Gert Hauben
-
Designer : FĂ© Riske, Dorien Bradt
-
Account Team : Ophélie Van Hagendoren, Jeremy Demoor
-
RTV Producer: Charlotte Bodson
-
Post-production: FamousGrey Productions
-
Post-producer: Sara De Grave
-
Editor: Sven Vanhee
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]