VOO en Happiness leren gamers op Twitch wat social distancing is


In België trekken sommige jongeren nog steeds de straat op en organiseren ze nog steeds home party’s. Omdat ze niet lijken te luisteren naar de overheid, ging het telecommerk VOO een samenwerking aan met de bekendste Belgische gamers op Twitch om uit te leggen hoe sociale afstandelijkheid werkt, via hun karakter in het spel.
https://www.facebook.com/190938174385153/posts/2135187509960200/
Credits :
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Alexandra Esposito
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Pieter Claeys, Roxane Schneider
Copywriter: Stéphane Opdenbosch
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account director : Mattias Vermeire
Account Manager: Corentin Deneufbourg
Producer: Bart Vande Maele
Editor : Simon Schuurman

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






