VOO en Happiness leren gamers op Twitch wat social distancing is

Crea / News

In België trekken sommige jongeren nog steeds de straat op en organiseren ze nog steeds home party’s. Omdat ze niet lijken te luisteren naar de overheid, ging het telecommerk VOO een samenwerking aan met de bekendste Belgische gamers op Twitch om uit te leggen hoe sociale afstandelijkheid werkt, via hun karakter in het spel.

https://www.facebook.com/190938174385153/posts/2135187509960200/

Credits :

Client: VOO

Contacts: Christophe Segaert, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Alexandra Esposito

Agency: Happiness Brussels

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Creative Director: Philippe Fass

Creation: Pieter Claeys, Roxane Schneider

Copywriter: Stéphane Opdenbosch

Strategic Director: Isabelle Koelman

Account director : Mattias Vermeire

Account Manager: Corentin Deneufbourg

Producer: Bart Vande Maele

Editor : Simon Schuurman