Op woensdag 4 maart onthult YoungDogs Belgium bij LDV United een nieuwe briefing voor de Nederlandse high-end warenhuisketen De Bijenkorf. Een nieuwe kans voor jonge creatievelingen onder de 30 jaar om hun tickets voor het Cannes Lions Festival (solo of in team) te winnen. Bijzonder aan deze briefing: het zal de eerste briefing zijn die gewijd is aan radio georganiseerd door YoungDogs Belgium. Deelnemers hebben tot dinsdag 17 maart de tijd om hun beste scripts en radiodemo's in te sturen.Afspraak op woensdag 4 maart, bij LDV United, om deze briefing te ontvangen. Deuren gaan open om 19.15 uur, in aanwezigheid van de klant. Zie ook de Facebookpagina van de jonge honden: https://www.facebook.com/events/489926751692343/ en/of hun website www.youngdogs.be/become-youngdogs.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]