Eric Vanden Broeck: “geduldig aan morgen werken”

Dit zijn coronatijden. Wat betekent dit voor onze sector? PUB stelde de vraag aan een aantal betrokkenen. Vandaag is dat Eric Vanden Broeck, strategic & operational director van The Manifest, blijft zoals steeds optimistisch. “Ik ben altijd gefascineerd geweest door historische leiders die in oorlogstijden vanaf het eerste moment van conflict in staat zijn te kijken naar het ‘naoorlogse tijdperk’. We weten niet hoe lang deze rotzooi gaat duren, laat staan welke schade het zal aanrichten, maar wat me opvalt is juist deze houding: ongeacht hoe lang het duurt, laten we proberen ons te concentreren op wat er daarna zal komen. Het enige wat ik zie zijn positieve boodschappen en mensen die elkaar (en oprecht) aanmoedigen om deze storm te doorstaan, zonder zich te concentreren op de storm zelf. Dankzij Evelyne, mijn mede-zaakvoerder, pakken we het zo ook aan bij The Manifest. Er zal een morgen zijn en daar werken geduldig naartoe ;-)”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]