De vraag naar correcte en betrouwbare informatie is in deze periode groter dan ooit. Magazines dragen eveneens hun steentje bij aan de verspreiding van kwalitatieve informatie. Net als andere media neemt La Maison Victor, een naaimagazine in België, haar maatschappelijke verantwoordelijkheid op en biedt haar lezers een praktische en doeltreffende oplossing tijdens deze gezondheidscrisis.
Er zijn de laatste dagen namelijk verschillende initiatieven binnen de naai-community ontstaan om zelf mondmaskers te maken. La Maison Victor brengt op basis van het patroon van de FOD Volksgezondheid een duidelijk stappenplan met stoffenadvies voor een doeltreffend mondmasker voor haar lezers en hun naasten. Mondmaskers kunnen geen besmetting voorkomen, maar hebben wel een grote rol in de strijd tegen de verspreiding van COVID-19. Klik hier om naar het patroon van het mondmasker te gaan.Â
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]