Burger King staat internationaal gekend als The Home of the Whopper. De hamburgerketen doet deze reputatie alle eer aan en geeft een appartement weg voor 1 jaar aan een naamgenoot van zijn iconische Whopper. De hamburgerketen is ervan overtuigd dat een naamgenoot van hun iconische burger een plaatsje bij Burger King verdient. Ieder persoon die met Whopper als voor- of achternaam kunnen zich aldus melden op de Facebook-pagina van Burger King om kans te maken op een gratis woonst voor 1 jaar. De winnende Whopper krijgt een appartement aangeboden, dat gelegen is boven het nieuwe Burger King-restaurant in Leuven. Want elke Whopper voelt zich thuis bij Burger King!
Burger King lanceert zijn zoektocht met een uitgebreide campagne, bedacht door marketingbureau Buzzman. De campagne loopt onder andere via sociale media, via immozoekertjes en via affiches in de stad Leuven. Op 18 december wordt de eindwinnaar bekend gemaakt, die snel kan intrekken in zijn of haar nieuwe thuis. The other Whopper zal gedurende 1 jaar deel uit maken van de hechte Burger King-familie.
* Het wedstrijdreglement van deze zoektocht is hierte raadplegen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]