Hoe duurzaam moeten winkels zijn? Zou jij aanschuiven voor een beleving in je favoriete schoenenwinkel? Wat betekent “Plus Size luxury” concrete voor je winkelinrichting? Tijdens Spectra’s Retail Inspiration Tour op vrijdag 21 september 2018 stap je samen met Kristel Vanderlinden en Karin De Bruyn door bruisend Londen en ontdek je hoe de meest innovatieve, creatieve en succesvolle winkelconcepten daar anders kijken naar URL en IRL. Deelnemers gaan op bezoek bij inspirerende retailers die begrepen hebben dat hun ‘winkel’ een marketingtool is en dat het verder niet uitmaakt of de conversie nu IRL of online plaatsvindt.
Naast de laatste ontwikkelingen op het gebied van retail wordt er tijdens deze Phygital Retail Tour ook stilgestaan bij de laatste consumententrends. Daarnaast is er tijd voor het uitwisselen van ervaringen en networking. Voor meer informatie, kijk op www.spectra.rocks.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




