All Colors of Communication verleidt ex-journalisten

News / People

Communicatiebureau All Colors of Communication versterkt zijn contentteam met twee voormalige journalisten. Thomas Bossuyt werkte voorheen als technologiejournalist bij Minoc Media Services en content creator bij het IT-bedrijf Cegeka. Günther Brants deed zijn ervaring volledig op in een online wereld en stond mee aan de wieg van newsmonkey.be. Kritisch omspringen met verhalen en boeiende content creëren, dat staat centraal bij All Colors of Communication. Met Thomas en Günther halen we twee profielen in huis die – elk vanuit een andere expertise en met dank aan hun journalistieke achtergrond – weten hoe een verhaal sterk te maken. Allebei brengen ze ook hun eigen netwerk mee, waardoor we in de toekomst een nog ruimer publiek zullen bereiken,” aldus Kristof De Roeck, managing director van All Colors of Communication.

Thomas Bossuyt (25) is een content creator met een neus voor technologie. Na zijn studies Journalistiek aan de Arteveldehogeschool Gent begon hij zijn loopbaan bij Minoc Media Services, uitgeverij van o.m. Clickx, PC Magazine en Techpulse.be. Daar leerde hij de ins en outs van ICT in de consumentenwereld. Daarna ging hij aan de slag in het marketing-team bij het Hasseltste IT-bedrijf Cegeka, waar hij leerde hoe je met goede content mensen kan binden aan je merk. Nu geeft hij zijn pen door aan All Colors of Communication: “Technologie is mijn kopje thee, dus ik vind het een geweldige kans om te kunnen schrijven voor internationale klanten zoals Seagate en Somfy. Ik kijk ernaar uit om bij te leren van dit veelzijdige team van communicatie-experts en mijn journalistieke ervaring om te zetten in fantastische content.”

Günther Brants (36) brengt 13 jaar online journalistieke ervaring mee. Na zijn studies Germaanse Talen (Nederlands-Engels) en een Master Journalistiek aan de VUB begon hij zijn carrière bij De Persgroep Publishing, waar hij de kans kreeg om zich te ontplooien als nieuwscoördinator van de website HLN.BE. Na bijna zeven jaar stapte hij met newsmonkey.be in een gloednieuw online project. Daar legde hij nog meer de focus  op het schrijven van teksten om specifieke doelgroepen via de sociale media te bereiken. Deze skills zal hij nu gebruiken om het team van copywriters versterken: “Het is een geweldige uitdaging om na al die jaren in de mediasector nu nog meer aan de bron van heel wat nieuwsberichten te mogen staan. Ik ben met veel enthousiasme onthaald door een gedreven team van professionals en kijk er naar uit om van deze ploeg deel te mogen uitmaken.