Met 33 to Follow lanceert CommPass, in samenwerking met alle professionele partners – PUB, MediaSpecs en Media Marketing – een jaarlijkse actie die jonge, opkomende talenten in de Belgische mediasector in de kijker zet.
Er worden 33 jonge professionals (tot 33 jaar) gevierd en erkend voor hun actieve bijdrage aan de toekomst van ons vakgebied. Ze werken in de mediasector als experts binnen agentschappen, regies, adverteerders of gelieerde organisaties en worden gewaardeerd om hun impact, creativiteit en visie.
De symbolische keuze voor het getal 33 verwijst rechtstreeks naar Club33, de jongerencommunity van CommPass, en onderstreept zo de band met de doelgroep.
Waarom deze actie?
In een mediasector die voortdurend in beweging is, is het essentieel ruimte te geven aan jonge stemmen, frisse ideeën en vernieuwende energie. 33 to Follow wil elk jaar een moment creëren waarop die bijdragen zichtbaar en gevierd worden. Door ze professioneel in de schijnwerpers te zetten, krijgen deze talenten erkenning én dragen ze bij aan een sterkere, meer diverse toekomst voor onze sector.
Hoe verloopt het project?
Vanaf 25 augustus kan iedereen een jong talent nomineren via een open oproep tot kandidaturen op de website van CommPass.
Iedereen in de sector mag iemand nomineren, op basis van de volgende criteria:
-
Maximaal 33 jaar op 31 december 2025
-
Actief in de mediasector
-
Aantoonbare impact, visie, creativiteit en engagement
De genomineerden worden vervolgens gecontacteerd om hun kandidatuur te bevestigen, hun leeftijd te verifiëren en de selectiecriteria te bevestigen. De definitieve lijst wordt daarna voorgelegd aan een jury.
Een kleine, onafhankelijke professionele jury, bestaande uit vertegenwoordigers van CommPass, de gespecialiseerde mediapartners en Club33, beoordeelt de inzendingen in november op basis van impact, innovatie, leiderschap, engagement en visie.
De namen van de 33 geselecteerde profielen worden in de loop van november bekendgemaakt.
“Met 33 to Follow bouwen we aan een mediasector die naar de toekomst kijkt, waarin jong talent niet alleen centraal staat, maar ook de kans krijgt om te groeien en anderen te inspireren,” zegt Ann Hoerée, directeur van CommPass.
Voor meer informatie, raadpleeg de speciale pagina op de website van CommPass of neem contact op met Ann Hoeree.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]