Met 33 to Follow lanceert CommPass, in samenwerking met alle professionele partners PUB, MediaSpecs en Media Marketing een jaarlijkse actie die jonge, opkomende talenten in de Belgische mediasector in de kijker zet.
Het project bekroont 33 jonge professionals (tot 33 jaar)
die vandaag al actief bijdragen aan de toekomst van het medialandschap. Ze werken bij mediabedrijven, agentschappen, regies, adverteerders of aanverwante organisaties en onderscheiden zich door hun impact, creativiteit en visie.
Het symbolische getal 33 verwijst rechtstreeks naar Club33, de jongerencommunity van CommPass, en versterkt zo de band met de doelgroep.
Waarom deze actie?
ideeën en vernieuwende energie. Met 33 to Follow wil CommPass elk jaar een moment creëren waarop deze bijdragen zichtbaar worden en gevierd worden. Door jong talent professioneel in de kijker te zetten, krijgen ze niet alleen erkenning, maar helpen ze ook mee aan een sterkere en meer diverse toekomst voor de sector.
Hoe verloopt het project?
Vanaf 25 augustus kan iedereen een jong talent nomineren via een open oproep tot kandidaturen op de website van CommPass.
Iedereen in de sector mag iemand nomineren, op basis van de volgende criteria:
-
Maximaal 33 jaar op 31 december 2025
-
Actief in de mediasector
-
Aantoonbare impact, visie, creativiteit en engagement
Hoe nomineer je iemand?
-
Enkel via de website van CommPass
-
Vermeld naam, contactgegevens en een korte motivatie waarom je deze persoon nomineert
-
Deadline: 8 oktober 2025, verlengd tot 14 oktober
De voorgedragen kandidaten vullen daarna een korte vragenlijst in over hun motivatie, parcours en verwezenlijkingen. Na validatie en akkoord volgt de juryselectie.
De jury, bestaande uit vertegenwoordigers van CommPass, de vakpers en Club33, beoordeelt de kandidaten op vijf criteria: impact, innovatie, leiderschap, engagement en visie. Uiteindelijk worden 33 profielen geselecteerd. Intussen zijn er al 25 profielen genomineerd.
De eerste editie van 33 to Follow wordt dit najaar bekendgemaakt via PUB, Media Marketing, MediaSpecs en CommPass.
“Met 33 to Follow versterken we een toekomstgerichte mediasector die jonge talenten niet alleen centraal zet, maar hen ook de kans geeft om te groeien en anderen te inspireren,” zegt Ann Hoerée, directrice van CommPass.
Voor meer informatie, raadpleeg de speciale pagina op de website van CommPass of neem contact op met Ann Hoeree.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]