'6 7' verkozen tot Kinderwoord én Tienerwoord van 2025

4schools / Media / News / Sub
Een primeur: voor het eerst is hetzelfde woord verkozen tot zowel Kinderwoord van […]
Creativity Decoded 2025: zes lessen

4schools / Marketing / News
Creativity Decoded 2025, georganiseerd door Creative Belgium, was een inspirerende middag vol nieuwe […]
De feed als nieuwe winkelstraat: bol lanceert Creators for brands

Marketing / Media / News / Retail / Gesponsorde inhoud
{PARTNER CONTENT} Consumenten scrollen dagelijks uren door TikTok, Instagram en YouTube. En vooral Gen […]
Goed nieuws: Vibes magazine vanaf nu in de rekken

4schools / Media / News
Steeds meer Vlamingen mijden de actualiteit door het overweldigende aanbod aan negatief nieuws. […]
IHECS en het CIM slaan handen in elkaar

4schools / Media / News
IHECS (Institut des hautes études des communications sociales), de Franstalige hogeschool voor sociale […]
Graziëlla Scherpereel landt bij OONA/BAAS

4schools / News / People
"Net zoals ge uw nieuw lief niet meteen voorstelt aan uw vrienden en […]
Cooked, tuff of 6 7? VRT NWS en Ketnet gaan op zoek naar het kinder- en tienerwoord van het jaar

4schools / Media / News
In navolging van de verkiezing van het Woord van het Jaar, een initiatief […]
{PUB's Delight} Child Focus en VML lanceren 'Payboy'

4schools / Crea / News
Ter gelegenheid van Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en […]
Eurobest maakt jury Young Creatives Competition 2025 bekend

4schools / Awards / News
Eurobest, het festival gewijd aan creatieve uitmuntendheid in Europa, heeft de samenstelling van […]
Mutant bouwt pop-up voor Nike x LEGO in Londen

4schools / Crea / News
Nike x LEGO moet zowat de meest geanticipeerde collab zijn van 2025. Voor de […]
