Ethias en Joe Public op zoek naar #EthiasNextPetModel
4schools / Crea / News
Ethias biedt binnenkort een FIGO huisdierenverzekering aan. Samen met Joe Public lanceren ze […]
LDV en Libelle gaan voor een kerst vol fonkels
4schools / Crea / News
Met de feestdagen in aantocht onthult Libelle haar gloednieuwe kerstcampagne: Een kerst vol […]
Bpost en mortierbrigade lanceren de Remco Reflex
4schools / Crea / News
In België raken jaarlijks zo’n 300 fietsers gewond door botsingen met openzwaaiende autodeuren. […]
BURGER KING NEEMT GEEN RISICO’S IN CHARLEROI
4schools / Crea / News
Burger King blijft fors uitbreiden in België en Luxemburg. In het najaar van […]
Klankwerk creëert sounddesign en music voor Powerade-campagne
4schools / Crea / News
De Belgische sound design- en muziekstudio Klankwerk heeft de audio post-productie verzorgd voor […]
Wat doe ik aan? Zalando maakt stijlkeuzes makkelijker tijdens de feestdagen
4schools / Crea / News
Zalando lanceert zijn feestdagencampagne. De campagne speelt in op de uitdaging van het […]
WOW - AdSomeNoise blaast BASE-beelden nieuw leven in met AI
4schools / Crea / News
WOW, met de BASE webdeals heb je -25% korting, for life! Een promo […]
AXA ondersteunt VRT-fictiereeks ‘Onder Vuur’ met videoreeks
4schools / Marketing / News
De fictiereeks ‘Onder Vuur’ startte op 10 november haar 3e seizoen op VRT […]
Glamour en Noncha zijn verkozen tot Kinderwoord en Tienerwoord van het Jaar
4schools / Media / News
'Glamour' is het Kinderwoord van het Jaar 2024 geworden: het meest bijzondere, populaire, kortom […]