hey! en Ogilvy Social.Lab lanceren "Dare to Win": wie durft, die wint

4schools / Crea / News
Durf wordt beloond, en hoe! "Dare to Win", dat is de nieuwe campagne […]
Menstruatie in de sport: Het Bataljon en Rebelle vzw doorbreken het taboe

4schools / Crea / News
Menstruatie blijft in de sportwereld vaak een onbesproken thema. Een nieuwe sensibiliseringscampagne van […]
Bridgeneers en Slagerij Rondou zorgen voor een kaskraker in Leuven

4schools / Crea / News
Leuven davert op zijn grondvesten. In de Pensstraat eindigt een tijdperk: Filip en […]
Zeeman promoot vintage kleding

4schools / Crea / News
De populariteit van vintage kleding blijft groeien. Steeds meer mensen omarmen die trend. […]
Beyoncé en Levi’s: nieuwe i👏co👏nic👏remake

4schools / Crea / News
Beyoncé heeft weer een knipoog gemaakt naar vintage Levi's campagnes met een stijlvolle […]
VRM beboet content creators

4schools / Media / News
De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) heeft een administratieve geldboete van 1.500 […]
Super Bowl Ads 2025: de advertenties die je aan je scherm gekluisterd houden

4schools / Crea / News
Terwijl de Kansas City Chiefs en Philadelphia Eagles het tegen elkaar opnamen voor […]
Zyla viert eerste verjaardag met nieuwe campagne

4schools / Crea / News
Energiedrankenmerk is Zyla sinds een jaar verkrijgbaar op de Belgische markt en is […]
KNACK/LE VIF EN MUTANT HEBBEN ONDERWIJS-STRESS

4schools / Crea / News
Het lerarentekort wordt alsmaar nijpender en is de achilleshiel van ons onderwijs. Knack/Le […]
