Quick en Happiness vinden winnen belangrijker dan meedoen!
4schools
Het einde van het jaar nadert, en dat betekent cadeaus. Bij Quick zijn […]
Coca-Cola Christmas Ad: blunder of slechte prompt?
4schools / Crea / News
Coca-Cola heeft zijn iconische kerstcommercial "Holidays Are Coming" uit 1995 opnieuw uitgevonden met […]
GenAI at Work: oudere werknemers gebruiken GenAI vaker dan hun jongste collega’s
4schools / Media / News / Research
Uit onderzoek van Fujitsu blijkt dat oudere werknemers Generative AI (GenAI) gemiddeld vaker […]
Wie kijkt die leert, met Netflix via Orange
4schools / Crea / News
Voor veel Belgen is entertainment dé manier om tot rust te komen na […]
ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren tweede editie wedstrijd “Frame the Future”
4schools / Awards / Best Brands / News
De tweede editie van de wedstrijd Frame the Future is officieel gelanceerd door […]
Redopapers dumpt afval op klanten
4schools / News / Sustainability
Terwijl velen zich opmaken voor het jaarlijkse koopfestijn van Black Friday, zet Redopapers […]
RAKET en Mortierbrigade bezorgen Bpost een allereerste AI-videoproductie
4schools / Crea / News
In de nieuwe Bpost-campagne van Mortierbrigade is er ook plaats voor een uitgebreid […]
We Are Social onthult 5 sociale mediatrends voor 2025
4schools / Media / News / Research
Een terugkeer naar wanorde en hedonisme, moderne mythes en nieuwe intimiteiten... We Are […]
Air met de handen in de zakken voor Payconiq x Paradox
4schools / Crea / News
Alles begint bij een eenvoudige vaststelling: de zakken van vrouwenjeans zijn vaak te […]