56% wordt gelezen via desktop...

.... en meer dan 36% via smartphone. En dan hebben we het over de lectuur van berichten op PUB.be (cijfers november 2018, +11,8% vs. oktober). Bij het lezen van deze cijfers is de keuze van het juiste reclameformaat dus essentieel. Naast de klassieke IMU- en leaderboard-formaten zijn er nieuwe 'video'- en 'content'-mogelijkheden beschikbaar op PUB.be en in het dagelijkse PUBNews.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]