62MILES wil creativiteit en technologie op een slimme manier samenbrengen. Met de aanwerving van Viktor De Mulder als AI & innovation lead onderstreept de onafhankelijke groep haar focus op innovatie.
Viktor De Mulder zal een overkoepelende AI-strategie ontwikkelen en AI-projecten en innovatietrajecten begeleiden binnen de 62MILES-agency’s: Fantastic, Onlyhumans, Today, mortierbrigade, Who Owns The Zebra en meetmarcel. “AI biedt natuurlijk unieke kansen, maar het wordt pas echt boeiend als we de technologie combineren met menselijke creativiteit. Die twee ‘superpowers’ elkaar laten versterken: dat beschouw ik als mijn taak binnen 62MILES,” zegt Viktor De Mulder.
Hij brengt een schat aan ervaring mee. Hij studeerde af als master in productontwikkeling en strategisch design, en was eerder manager service design bij VODW, de digitale transformatie- en innovatiecel van EY. Evert Vermeire, COO en partner bij 62MILES, kijkt uit naar de samenwerking: “Met zijn brede kennis en strategisch talent is Viktor de perfecte AI & Innovation Lead voor onze groep.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]