Op woensdag 19 april lanceert Bruzz zijn gloednieuw stadsmagazine. Bruzz combineert voortaan actua en cultuur in één handig krantenmagazine op 62.000 exemplaren. Bruzz kiest voor de tête-bêche formule. Aan de ene kant van het blad vind je een handig, drietalig UITmagazine. Aan de andere kant verneem je alles wat er gebeurt in de stad, in het Nederlands.
Het nieuwe magazine wordt gelanceerd met een groots evenement in Flagey (Studio 4), dat meteen ook het startschot is van een drietalige communicatiecampagne (NL-FR-EN): Advertenties zijn onder meer te zien in De Morgen en Humo. Voor affichage schakelt Bruzz de bussen van de MIVB en het stedelijke Artepub-netwerk in. De radiospot is te horen op Bruzz (FM 98.8) en het netwerk van Pebble wordt ingezet voor de online campagne. In de Brusselse cafés trekt Bruzz de aandacht met een ludieke bierkaartjes-wedstrijd.
De campagne borduurt voort op het visueel werk dat bureau Federate maakte voor de lancering van het merk Bruzz precies één jaar geleden. Studio Beshart zorgde voor de aanpassingen. Alle videomateriaal voor het event werd intern gemaakt. De lezers worden bij het ontdekken van het eerste nummer uitgenodigd te reageren via www.bruzz.be/feedback.
https://www.youtube.com/watch?v=8vlTpV8vBrk
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]