Na een succesvolle launch in Brussel is Antwerpen aan de beurt. McDonald’s levert vanaf nu over heel de stad met de hulp van UberEATS. Een langverwacht moment dat McDonald’s en TBWA vierden met de opening van 9 Secret McDo’s in Antwerpen op 9 verborgen parels doorheen de stad.
Om een Secret McDo te ontdekken moest je tips via de Facebookpagina volgen. Naast 9 verborgen parels in Antwerpen, stuurde men ook een McDelivery-boy op pad door Antwerpen. Deze incognito weldoener mocht gratis McDo weggeven aan al wie hem kon ontmaskeren. Zijn locatie kon je tracken via Facebook Live op de Facebook-pagina. McDo gevonden? Tijd om gratis te genieten van een heerlijk McMenu.

Credits
Client: Kristel Muls / Stijn Heytens
Campaign title: Secret McDo Antwerp
Media: Facebook / digital
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation: Melissa Janssen / Nigel Ooms
Account team: Benoît Carlens / Virginie Hayet / Geert Potargent
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]