Lelijke kersttruien genoeg tijdens de feestdagen, maar geen enkele zo lelijk als de #reallyuglysweater. Als je goed kijkt, zie je dat het normaal oh-zo-vredige kerststalletje gebombardeerd wordt in een Syrisch vluchtelingenkamp. Een vreselijk tafereel dat voor velen in Syrië helaas dagelijkse realiteit is. Interactief bureau Gents toont zo de keerzijde van de feestdagen en bezorgt Syrische kinderen in nood een welverdiende warme kerst.
Koop je eigen #reallyuglysweater op reallyuglysweater.be en steun de Syrische kinderen in nood in Aleppo en Tartous. De opbrengst wordt gedoneerd aan SOS Kinderdorpen. SOS Kinderdorpen ondersteunt al bijna 30 jaar kinderen in nood in Syrië. Sinds de burgeroorlog in 2011 heeft de organisatie die steun nog versterkt. Vandaag vinden zo’n 200 kinderen die er alleen voor staan een nieuwe thuis in twee SOS kinderdorpen rond Damascus. In Tartous en Aleppo biedt SOS Kinderdorpen tijdelijke opvang aan ruim 300 onbegeleide kinderen, met als doel hen zo snel mogelijk te herenigen met hun familie. Nog eens 2.500 kinderen kunnen overdag terecht in SOS Kindvriendelijke ruimtes, waar ze in alle veiligheid kunnen spelen, leren en groeien.
Credits
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]