De voorbije weken pakten 11.11.11 en communicatiebureau Absoluut uit met twee opvallende acties voor het goede doel. Eerst ontketenden ze een Twitterrel, daarna haalden ze de woede van menig Vlaming over zich heen door borden met een harde boodschap in het straatbeeld te laten opduiken. Met die acties zetten ze de publieke opinie op het verkeerde been en openden ze een sereen debat rond vluchtelingen.
De bordenactie ging nog een stap verder. Vrijwilligers van 11.11.11 plaatsten in heel Vlaanderen gigantische affiches waarop ‘Vlaanderen zit vol’ te lezen was. Met die tekst speelden 11.11.11 en communicatiebureau Absoluut bewust in op het harde discours dat tegenwoordig de norm is als het over migratie gaat. En dat terwijl een enquête van 11.11.11 uitgewezen heeft dat de meerderheid van de Vlamingen een genuanceerd debat vraagt. Later die dag werden de affiches dan ook overplakt met de aangevulde slogan ‘Vlaanderen zit vol ... warme mensen die willen helpen’.
De twee acties leverden genoeg stof op voor twitterend Vlaanderen om het internet te doen 'ontploffen'. Conclusie: de 11.11.11-campagne is met een absolute knaller gelanceerd. En ze zijn nog niet klaar bij 11.11.11 en Absoluut. De algemene focus van de #AllemaalMensen-campagne mag je in de fondsenwervende week van 11 november verwachten.
https://www.facebook.com/www11be/videos/10159289094735532/
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]